Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van D60 Naar D10

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Jongens toch, zijn jullie allemaal zeker van die beschuldigingen??? Vrij ernstige zaken van oplichting dan toch???
    Kom Frans, verdedig jezelf eens!!

    Rudy

    Comment


    • #32
      Ik merk dat hier wat mensen zijn die een beetje dom zijn of zo....

      bedoel alleen 2 personen dan hier in deze topic...

      punt 1. eerst wil ik dit eens kwijt ik hoef me niet te schamen om wat dan ook als ik iemand bij mij thuis laat komen met zijn eigen Camera en hem gewoon alles laat testen en deze persoon gaat dan Akkoord met de aankoop dan heb ik opdat moment niks verkeerd gedaan....

      Dan kom er ook nog eens bij kijken dat ik er zelf helemaal geen verstand van heb.en het blijf zowel voor mij als voor de koper een risco anders moet je het maar nieuw kopen toch.???Garantie tot aan de deur zeker als je hem zelf getest heb .....en ook nog eens goed was..

      punt 2.Van die andere opmerking snap ik zo i zo niks van.
      Iedereen mag iets verkopen als die dat wil alleen heb ik er geen zin in als mensen iets willen kopen van mij dat ik het eerst op moet sturen en dan mijn geld pas krijg dus stuur ik het niet op .niet vreemd toch...????

      Dan is het ook nog zo dat ik altijd nog wel zelf bepaal onder wat voor naam of email ik mij inlog....daar is niks vreemd's aan doen zoveel mensen net zo als er een voorbeeld wordt gegeven door iemand's bod te verzieken zoals op marktplaats hier bij betrek je dus iemand er zo maar in zonder dat die persoon er wat aan kan doen en niet zijn spullen kan verkopen erg zielig..........Maar ik denk dat deze persoon zelf in de handel zit en op deze manier iemand probeer zwart te maken om er zelf beter van te worden......wat ook nog kan maar dan ben je echt ziek is dat je gewoon het niet kan hebben dat de 1 alles heb en de ander niet...zeeeeeer ziek dus....


      Voor de rest ja wat moet ik nog zeggen er zijn ook nog andere mensen die wel tevrede waren over wat ze bij mij gekocht hebben dat was mijn olympus e20p en de image tank.......nooit geen problemen mee gehad ik noem deze mensen niet bij naam want dan zou ik net zo zijn als jullie ziek en zielig.

      jammer dat dit zo moet ik heb ook wel eens iets 2ehands gekocht en het bleek later ook niet goed te zijn jammer maar dat is dan toch echt je eigen schuld had ik maar beter op moeten letten...

      vrg.Frans





      Comment


      • #33
        euh... sorry gasten, ging deze topic niet over de D10????
        Luc

        Comment


        • #34
          quote/
          Dan is het ook nog zo dat ik altijd nog wel zelf bepaal onder wat voor naam of email ik mij inlog....daar is niks vreemd's aan

          /quote

          Dus al dat gemekker over je "broer" Rayman is dus gelogen, waarom deed jij dat dan?

          Verder had jij met diegene van de Tcon lens een overeenkomst dat je m zou opsturen dus wat lul je nou over "achteraf geld krijgen na verzending", spreek dat dan niet af.....
          Canon EOS-10D
          Tamron 70-210 f2.8 +2x convertor
          Canon 28-135 IS
          Canon 50mm f1.8 mk 1
          Cosina 19-35 voor de benodigde groothoek
          2x Metz MZ54-3 flash

          Comment


          • #35
            Voila,

            iedereen heeft zijn zegje kunnen doen, laten we nu verder in vrede naast elkaar leven

            Sven
            --
            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

            Comment

            Working...
            X