Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RAYNOX TELE AND WIDE

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    @baldie

    Bedankt voor de foto´s ,dit is teminste nog eens een vergelijk.!!

    Hier maak je een hoop duidelijk voor een Beginner zoals ik.!

    Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

    Comment


    • #17
      baldie,

      Kan je die eventueel ne keer full size in m'n mailbox schuiven

      Het is inderdaad een mooie vergelijkende studie

      Die vignettering is wel serieus
      En bij sommige foto's vind ik het naar de randen toe wel wazig overkomen, of donkerder worden (lichte vignettering)

      Comment


      • #18
        Hallo baldie,

        Bedankt voor het posten,maar als ik heel eerlijk mag zijn,ik vind het een degradatie van de goede cameralens.Kwaliteit heeft nog altijd zijn prijs denk ik.De sony VCL-HGD1758 (392 EURO)lijkt mij de beste keuze,met als alternatief,de Tcon 14b van oly (299 Euro,stijgt voortdurend in prijs)maar hier heeft u maar 1,45X natuurlijk.
        Of dit dan de prijs waard is.... ??
        mvg,
        John

        Comment


        • #19
          yep is inderdaad een vraag die je je kunt stellen... is kwaliteit de prijs waard (normaal wel) en ik weet ook dat sony lenzen beter zijn dan de raynoxjes... nu, ik ben nog aan het zoeken naar een locatie om binnenshuis deze zelfde studie te maken... deze komt er zo aan.
          als amateur heb ik wel andere dingen die eerder op een lijstje staan dan fotografie... het zou niet mogen maar ja.. that is life... als ik moet kiezen om dure lenzen zoals de sony te kopen of ik kan voor bijna 1/3 een gelijkaardige aanschaffen die iets minder is, dan is het sommeke rap gemaakt. al heeft iedereen daar zijn mening over. deze zullen toch maar sporadisch gebruikt worden, dus mijn 707 heeft kwaliteit genoeg...
          ik probeer de originals te posten op je iemeel... sorry voor het laattijdig reageren.. ik ben een weekje op non-actief gezet geweest.. hehe
          groetjes

          baldie

          Comment

          Working...
          X