Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fuji S2 pro of D70s

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fuji S2 pro of D70s

Ben aan het twijfelen welke camera ik tweedahands zou kopen:s eerst wou ik de D70s maar nu is de fuji s2 pro me in het oog gesprongen , wil het vooral voor modelfotografie gebruiken. Er gaan wrs vele onder jullie zeggen: gebruik de zoekfunctie:d, maar heb deze al veel gebruikt maar toch vind ik niet het gewenste resultaat, vandaar dat ik maar rechtstreeks jullie deskundig advies vraag.

bedankt!

Re: fuji S2 pro of D70s

Als het voor studiowerk is zou ik u de S2 aanraden.
    Deze heeft een flitskabelaansluiting in het toestel waar je anders met een blokje moet werken op uw D70s.
    Werk je met een IR-trigger dan zal het niet veel uitmaken.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

denk dat ik ook voor de S2 pro ga gaan. Eerst het toestel wel eens in men pollekes houden enzo maar toch toen ik die op internet tegekwam had ik iets van damn dit ziet er goed en fijn uit en dacht al niet meer aan d70 eerlijk gezegd (niet dat dit een slecht toestel is!!! helemaal niet) misschien liefde op eerste 'internet' gezicht

Comment

Je kunt bij de S2 ook shooting software krijgen waarmee je rechtstreeks naar de pc kan schieten en hij werkt ook op iedere standaard 5v netadapter.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

Comment

maar ben al een paar keer tegengekomen dat de fuji S2 een traag beetje schijnt te zijn. Is dit waar? want wil ook af en toe eens op optredens ofzo een beeldje schieten en buiten, maar niet hoofdzakelijk

Comment

De S2 is net als zijn opvolger (de S3) inderdaad traag qua opslaan van bestanden/fps en dergelijke, focussnelheid is ook niet denderend. Mocht je geïnteresseerd zijn, ik bied hier mijn D70 aan.

Comment

Voor modelenwerk in de studio of daarbuiten heb je zeker geen snel toestel nodig.
              Zo snel lopen de modellen nu ook weer niet.
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Working...
              X