Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

d200 in camera bewerking

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• d200 in camera bewerking

Vraagske voor D200 of mss ook voor ander type nikon gebruikers..

Je weet wel de standen , vivid portrait b&w etc ..., daar kom ik eignelijk nooit aan omdat dit nooit niet echt een goed beeld geeft

maar die custom, daar heb ik een vraag over de verscherping, zetten julie die op ? en op op welk niveau ?

heb dit tervoren nooit echt gebruikt en eerlijk gezegd zo veel verschil zie ik niet , maar valt mss te zien met welke lens ..?

ben eens benieuwd
    www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

Re: d200 in camera bewerking

Verscherpen doe ik liever zelf, in RAW.
    fotosite

Comment

Dit kan al een start zijn...
      Veel leesplezier

Wat ik tevens zeer handig vond is de "D200 costom settings sheet" die ik ergens eens van internet heb geplukt. Spijtig genoeg ben ik de link kwijt maar heb wel nog het document. Indien gewenst dat ik het je wel doormailen.
      (kan geen attachment meesturen via dit forum)

Groeten,
      Peter

Comment

hmm ik weet wel hoe dit allemaal werkt,
        maar toch erg bedankt voor de links

mijn vraag was echter of julie dit soms wel eens aanzette of niet ...,dus met andere woorden vinden jullie het nodig om nog extra te verscherpen of niet ...
        www.kemizz.com
        Brand new Blog
        kemizzdotcomonflickr

Comment

De meeste foto's uit de D200 worden door mij verscherpt, maar wel door mij en niet door de camera.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PGR Bekijk bericht
            Dit kan al een start zijn...
            Veel leesplezier

Wat ik tevens zeer handig vond is de "D200 costom settings sheet" die ik ergens eens van internet heb geplukt. Spijtig genoeg ben ik de link kwijt maar heb wel nog het document. Indien gewenst dat ik het je wel doormailen.
            (kan geen attachment meesturen via dit forum)

Groeten,
            Peter
            Die koppeling komt van het Nikonians forum. Zie http://www.nikonians.org/dcforum/DCF...202/17033.html
            "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
            Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
            Uit: Apocrief

Comment

Working...
            X