Aangezien ik mij op Skyscrapercity voornamelijk bezighoud met het trekken van gebouwen, landschappen en civieltechnische kunstwerken heeft iemand mij aangeraden de Nikon D70S te kopen, en wel uit deze winkel. 549 € lijkt mij niet duur voor zo'n ding. Denken jullie dat het voor mij, Antwerpenaar, de moeite waard is om hiervoor helemaal naar Turnhout te gaan?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon D70S
Collapse
X
-
-
Re: Nikon D70S
Ja, dat is de moeite...'t is trouwens maar 100 km heen en terug...ik heb er 260 km voor opgeofferdMonkey business
[SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s
Comment
-
een nikon D50 met kitlens 18-55 voor slechts € 499 in Makro en Vandenborre (je kan de site van Vandenborre checken voor eventueel voorraad in de winkels). 'k heb zelf vorige week de helft van België rond gereden hiervoor maar het zijn de laatste ... (einde reeks toestel maar volgens dpreview een goeie beoordeling)
ChristofNikon D50 - Canon EOS 3000 (als uiterste backup)
LIDNUMMER : BD0793BE
Comment
-
De D70s is in de opruiming en is net iets duurder dan de D50. De D80 is de opvolger van de D70s en heeft aanzienlijk betere beeldverwerking dan de D70s.
Dat de D50, die ook in de opruiming is vanwege de D40, zo duur blijft, heeft te maken met het feit dat op de D40 geen oude AF en AFD objectieven AF werken.
Anders zou de D50 voor onder de 300 euro gaan. Want in enkele winkels ligt de body van de D40 voor 350 €.Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.hansbraakhuis.nl/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Braakhuis Bekijk berichtDe D70s is in de opruiming en is net iets duurder dan de D50. De D80 is de opvolger van de D70s en heeft aanzienlijk betere beeldverwerking dan de D70s.
Dat de D50, die ook in de opruiming is vanwege de D40, zo duur blijft, heeft te maken met het feit dat op de D40 geen oude AF en AFD objectieven AF werken.
Anders zou de D50 voor onder de 300 euro gaan. Want in enkele winkels ligt de body van de D40 voor 350 €.
Comment
-
de winkel van Yodobashi o.a.Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.hansbraakhuis.nl/
Comment
Comment