Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fouten in opnames Nikon D80 / Probleem D80

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fouten in opnames Nikon D80 / Probleem D80

Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
    opsturen en hopen dat je 'm binnen 8 (dit is geen typfout!) weken terug hebt
    Mijn D200 is buiten de garantie, maar toch nog garantie, teurggestuurd naar Beverwijk vrijdag voor oudjaar en was de 2de week van januari weer retour. In de winkel vertelde men mij dat het enige probleem was de D70met BLOGD, omdat ze de spullen niet krijgen.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edwinus Bekijk bericht
      Dus in principe is het dus voldoende om de volle kaart in de camera te formatteren? Niet eerst in de Verkenner?
      Ik heb op mijn SD kaart van de D50 ontdekt dat die helemaal niet geformatteerd wordt in de camera, maar alleen de map met foto's wordt leeggemaakt. Ik had wat foto's op de root van de kaart gezet om te laten afdrukken, maar ik moest de kaart in de cardreader formatteren om ze weg te krijgen, met andere camera's nooit omgemerkt. Maar misschien werkt het bij de D80 ook zo.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrederikV Bekijk bericht
        Opsturen is inderdaad de enige optie.
        Ik denk dat er een nieuwe sensor zal worden gestoken...
        je zal hem waarschijnlijk wel langer als 3 weken kwijt zijn, want hoe het bij nikon nu vooruit gaat
        Hij is toch nog in garantie normaal e? (Tis een D80 dusja)
        Herstelduur
        Vrijdag 2 februari 2007 mijn Camera D70 gaan terughalen welke ik op 27 november 2006 bij Procirep in Brussel heb ingeleverd.
        Motor werd vervangen, CCd gereinigd en algemeen nazicht. Camera was net geen twee jaar oud. Niks moeten betalen. Dat verzacht het wachten.
        Omdat ik via de informatie op dit forum wist dat het lang kon duren heb ik bij "Konijn" op 5 dec. een nieuwe D80 gekocht. Bij mijn weten werkt hij prima.
        Heb al 4521 opnamen gemaakt.
        D70 schijnt nu ook in orde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rozendaal04 Bekijk bericht
          Herstelduur
          Vrijdag 2 februari 2007 mijn Camera D70 gaan terughalen welke ik op 27 november 2006 bij Procirep in Brussel heb ingeleverd.
          Motor werd vervangen, CCd gereinigd en algemeen nazicht. Camera was net geen twee jaar oud. Niks moeten betalen. Dat verzacht het wachten.
          Omdat ik via de informatie op dit forum wist dat het lang kon duren heb ik bij "Konijn" op 5 dec. een nieuwe D80 gekocht. Bij mijn weten werkt hij prima.
          Heb al 4521 opnamen gemaakt.
          D70 schijnt nu ook in orde.
          Dan vraag ik me af wanneer ik mijn D70 ga terugzien die ik maandag 5 februari bij Procirep heb ingeleverd (BGLOD, jawel) ... na 2 à 3 weken zou de herstelling een feit zijn.
          Het onthaal was vriendelijk en informatief. Men wacht blijkbaar op de nodige wisselstukken. De herstelling voor 'n BGLOD neemt zo'n uur per camea in beslag ... Ik hou de moed er alvast in !
          Black & White Photography : www.bertvanpaepegem.be

Comment

Working...
          X