Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginner

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beginner

Vanaf 2 jan in de Makro voor 499 met standaardlens.
    Nikon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dizko Bekijk bericht
      Ben als beginner op zoek naar een nieuw toestel.
      Reflex of een betere compact ?

Kan een nikon D50 op de kop tikken voor een tamelijk goede prijs denk ik (500€ voor de kit met 2 lenzen)
      Zeker doen! Heb deze in december aangekocht met kitlens 18/55 bij V*nden B*rre voor 499€

Heb maar van één ding spijt gehad. Dat ik deze niet genomen had met de twee kitlenzen. (18/55 en 55/200)

Met de kitlens 18/55 kan je ook al heel wat hoor. Volgens mij toch wel een degelijke kitlens om mee te beginnen.
      http://depat3103.wix.com/pvanwaesphotography

Comment

dus als ik het goed begrijp, is de nikon D50 wel goed voor beginners?

Ik ben er namelijk ook eentje.. En ik ben al ruime tijd op zoek naar een degelijke spiegelreflex camera. Nu was ik eerst aan het opteren voor de Canon 350D maar toen kwam de 400D en die zie ik ook wel zitten.
        Maar de nikon D50 is een iets lagere prijscategorie (ik ben een arm studentje) maar de 400D lijkt mij toch iets beter...
        D7000 + Tamron 17-50 2.8 + Nikkor 50mm 1.8 + Nikkor 70-300 3.5-5.6 + SB600
        Manfrotto 055XPROB + 804Rc2 + Reflectiescherm + CS5
        + heel veel passie

Comment

je moet je vooral niet blind staren op de megapixels dat een toestel heeft
          voor het afdrukken tot A4 (zelfs A3) formaat volstaat 6megapixel wel bij een DSLR
          een raad
          ga naar een winkel waardat ze beide (of meerdere) toestelen op stock hebben
          neem ze in de hand
          speel er wat mee (oa met het menu)
          en neem diegene die je het best bevalt
          een toestel kopen en daarna ondervinden dat die niet zo goed in de hand ligt ofdat je het menu moelijk vindt, dat werkt niet prettig

Comment

dank je wel voor het advies.
            Binnen een drietal weken overweeg ik de stap dus ik wil best wel goed op de hoogte zijn.
            D7000 + Tamron 17-50 2.8 + Nikkor 50mm 1.8 + Nikkor 70-300 3.5-5.6 + SB600
            Manfrotto 055XPROB + 804Rc2 + Reflectiescherm + CS5
            + heel veel passie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorientje Bekijk bericht
              dank je wel voor het advies.
              Binnen een drietal weken overweeg ik de stap dus ik wil best wel goed op de hoogte zijn.
              hou je ons ook een beetje op de hoogte, ben nl wel nieuwsgierig hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik heb sinds augustus ook een d50 ( ook mijn eerste spiegelreflex ooit ) ook met 2 kitlenzen en ben er syuper tevreden over

ik ben dus ook een beginner, en hier op het forum leer je veel bij

Met vriendelijke groeten
                Joeri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joerig1970 Bekijk bericht
                  ik heb sinds augustus ook een d50 ( ook mijn eerste spiegelreflex ooit ) ook met 2 kitlenzen en ben er syuper tevreden over

ik ben dus ook een beginner, en hier op het forum leer je veel bij
                  Heb hem ondertussen toch maar besteld in de makro voor 500 euro (met kitlens)
                  Als beginner zal dat ruim volstaan denk ik, als ik alle reviews en artikels op dit forum heb gelezen, Zal ooit wel eens een zoomlens bijkopen die bij prijs is.

Bedankt voor jullie reacties !!

Comment

Working...
                  X