Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic dmc-fx07

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Panasonic dmc-fx07

Ik zou graag de bevindingen van andere leden horen en eventueel te weten komen of deze camera te gebruiken is voor het maken van mooie scherpe foto's. Ik heb hem nu 5 dagen maar tot nu toe heb ik hem nog niet ten volle kunnen gebruiken. Ik ben dus nog maar net bezig met fotografie dus alle tips en hints zijn welkom Ik heb ook een boek gekocht over fotografie maar ik merk wel dat bepaalde functies minder of helemaal niet aanbod komen ofwel ligt het aan mij
    Alvast bedankt

Re: Panasonic dmc-fx07

Héél vervelend als je geen reactie krijgt. Misschien zitten er op dit forum weinig of geen mensen die jou toestel bezitten.
    Op buitenlandse forums heb ik echter wel wat reacties op dit toestel gelezen. Spijtig voor hen en misschien ook voor jou waren deze allemaal negatief. Hoewel ikzelf een Panasonic liefhebber ben (zowel op video als op fotomateriaal), blijkt Pana hiermee zijn naam geen eer aan te doen.

Ik zou voorstellen om eerst nog wat te oefenen, daarna eens een paar foto's posten. Er zijn op dit forum méér dan voldoende goeie fotografen (ik hoor daar voorlopig nog niet bij ) die je met raad en daad zullen helpen.

Succes

kapitein
    FZ50, een flits en nog wat lensjes...

Comment

Re: Panasonic dmc-fx07

Is niet erg leuk om te lezen. Maar dit zijn er natuurlijk 8 van de ...
      We zien wel wat de toekomst brengt

Comment

Working...
      X