Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 30D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 30D

Ik zit al enkele maanden te twijfelen tussen de aankoop van een 400D en de 30D.
    En ja eindelijk de knoop doorgehakt het wordt uiteindelijk de 30D.
    Ik geloof best dat de 400D een goed toestel is en ook wel prijsvriendelijk maar die aut.sensorcleaner schrikt mij een beetje af.alsook het formaat van het toestel wat een beetje kleintjes uitvalt, ik heb nl grote handen en ben de 300D gewoon.
    Als ik begrijp heeft de sluiter van de 30D een langere levensduur (wat ook niet mis is), en als ik nu beslis kan ik nog genieten van de cash-back actie.
    waarschijlijk haal ik hem bij konijnenberg (B), is wel duurder dan Nederland of Duitsland maar dan ook één jaar langer garantie (en daar wil ik wel best de meerprijs voor betalen)
    Mochten er nog mensen zijn die mij op andere gedachten kunnen brengen, altijd welkom!!!
    Bedankt alvast!
    Groeten Sensor

Re: 30d

hier is hij zon 50 euro goedkoper

mvg kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koeks Bekijk bericht
      hier is hij zon 50 euro goedkoper

mvg kurt
      Klopt! maar zie wel staan nederlandse versie, wat betekent dit voor de garantie termijn? 1 of 2 jaar ( dat vind ik wel erg belangrijk) .

Alvast bedankt

groeten sensor
      Groeten Sensor

Comment

Hij zit in Mechelen Belgie, dus 2 jaar garantie
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
          Hij zit in Mechelen Belgie, dus 2 jaar garantie
          ok, maar ik ken die zaak niet zo goed, maar het is het overwegen wel waard
          Groeten Sensor

Comment

Als je een beetje zoekt op BD zul je merken dat op dit forum ook een eigenaar/medewerker actief is van deze site

Otto Knap
            In ieders geval wel van SD card.be
            Waar een wil is, is een weg
            ---------------------------------

Comment

De garantie is daar op een 30D nederlandstalige versie 2 jaar. Naar de verkoper zegt omruilgarantie. Je kan bellen voor inlichtingen en op zaterdagvoormiddag nog afhalen als hij beschikbaar is.

Comment

Geheugenkaart.be is een absolute aanrader, kwaliteit, snelle service (dag nadien al geleverd), en zeer snelle mail reactie

ps: In grote zal de 400D niet veel verschillen dan de 300D
                Vinny
                Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinny Bekijk bericht

ps: In grote zal de 400D niet veel verschillen dan de 300D
                  sorry maar hoe kom je daar nu bij?? de 300D is een reus t.o.z van 400D
                  Groeten Sensor

Comment

Geheugenkaart in Putte bij Mechelen.
                    Yep een aanrader, heb er al verschillende lenzen gekocht, steeds een vriendelijke en correcte afhandeling, zelfs eens een lens uitproberen kan (indien voorradig)

Comment

ooopps had het op de 350D , 300 was inderdaad groter
                      Vinny
                      Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

Comment

Als de service na verkoop maar goed is daar draait het om niet om de verkoop op zich (dat kan iedereen)
                        Maar toch bedankt allemaal ik hou deze site (geheugenkaart) nog effen in de gaten.

groeten Sensor
                        Groeten Sensor

Comment

ik heb gemaild naar ingo (topfoto.de) en volgens hem is de garantie in Duitsland ook 2 jaar.

Is wel handig topfoto in Duren is voor mij nog het dichtsbij, maar ja dan zit ik alweer met een duitse handleiding
                          Groeten Sensor

Comment

Re: Canon 30D

Goede keuze, Ingo is goed, daar kan je gerust kopen. Net wat je zegt een handleiding in het Duits is niet zo makkelijk als in het Nederlands. En je moet er rekening mee houden dat in 2007 de belasting daar van 16 naar 19 % gaat.
                            2 jaar garantie moeten ze ook in Nederland geven en onder normale omstandigheden nog langer, maar probeer je recht maar eens te halen. Hopen dat je de garantie niet nodig hebt.
                            Verder is de 30D een bijzondere fijne camera, snel, degelijk en heel zuinig met de batterijen. Ik heb geen moment spijt gehad van de aanschaf van de 30D:
                            Kortom een goede keuze.
                            Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Re: Canon 30D

Oorspronkelijk geplaatst door drh Bekijk bericht
                              Goede keuze, Ingo is goed, daar kan je gerust kopen. Net wat je zegt een handleiding in het Duits is niet zo makkelijk als in het Nederlands. En je moet er rekening mee houden dat in 2007 de belasting daar van 16 naar 19 % gaat.
                              2 jaar garantie moeten ze ook in Nederland geven en onder normale omstandigheden nog langer, maar probeer je recht maar eens te halen. Hopen dat je de garantie niet nodig hebt.
                              Verder is de 30D een bijzondere fijne camera, snel, degelijk en heel zuinig met de batterijen. Ik heb geen moment spijt gehad van de aanschaf van de 30D:
                              Kortom een goede keuze.

Bedankt voor de aanmoediging maar bedoel je nu dat de camera vanaf nieuwjaar duurder gaat zijn in Duitsland?

Groetjes sensor
                              Groeten Sensor

Comment

Working...
                              X