Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterijen op reis - batterijverbruik coolpix 4300

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • batterijen op reis - batterijverbruik coolpix 4300

    Hoezeer ik mijn coolpix 4300 ook koester, de batterij is iets te snel leeg naar mijn zin. De klassieke regels voor spaarzaam gebruik zijn mij bekend (optische lens gebruiken, reservebatterij meenemen, etc...). Is het echter ook mogelijk om gewoon een meer performante batterij aan te schaffen? Zo ja: graag tips, prijzen etc. Graag ook suggesties en ervaringen in verband met reizen, batterijen en digicams. Thanks!

  • #2
    zitten daar standaard batterijen in of een batterij van nicon zelf?
    Ik neem op reis nooit mijn oplaadbare batterijen mee, ik neem 2 packs van 8 batterijen mee (duracel), t kost niet zo overdreven veel en je kunt die dure oplaadbare batterijen dan niet kwijtraken.
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

    Comment


    • #3
      Van de vraag weet ik niet echt veel, maar oplaadbare batterijen zijn wel beter voor het milieu...

      joe
      Canon PowerShot G2

      Comment


      • #4
        Originally posted by boedts
        Hoezeer ik mijn coolpix 4300 ook koester, de batterij is iets te snel leeg naar mijn zin. De klassieke regels voor spaarzaam gebruik zijn mij bekend (optische lens gebruiken, reservebatterij meenemen, etc...). Is het echter ook mogelijk om gewoon een meer performante batterij aan te schaffen? Zo ja: graag tips, prijzen etc. Graag ook suggesties en ervaringen in verband met reizen, batterijen en digicams. Thanks!
        Neem gewoon een extra akku mee. Gemiddelde prijs op de belgische websites is 24 Euro.


        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Originally posted by fredericrom
          zitten daar standaard batterijen in of een batterij van nicon zelf?
          Ik neem op reis nooit mijn oplaadbare batterijen mee, ik neem 2 packs van 8 batterijen mee (duracel), t kost niet zo overdreven veel en je kunt die dure oplaadbare batterijen dan niet kwijtraken.

          Comment


          • #6
            Originally posted by fredericrom
            zitten daar standaard batterijen in of een batterij van nicon zelf?
            Ik neem op reis nooit mijn oplaadbare batterijen mee, ik neem 2 packs van 8 batterijen mee (duracel), t kost niet zo overdreven veel en je kunt die dure oplaadbare batterijen dan niet kwijtraken.
            Er zit een batterij in van Nikon zelf. Ik heb het nog eens gecheckt: 650 aMH of zo. Ik las ergens dat er batterijen bestaan tot 1600 aMH. Passen die in elk toestel of zijn daar beperkingen aan.

            Wat voor duracels gebruik jij dan? Hoelang gaan die mee? bedankt voor je reply!

            Comment

            Working...
            X