Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic DMC-FX01

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic DMC-FX01

    Hallo,

    Heb juist een digitale Panasonic FX01 gekocht, en ben nu waarschijnlijk van plan om een cursus digitale fotografie te gaan volgen. Is dit toestel daar geschikt voor en kan het het aantal mogelijkheden aan?

    Graag had ik jullie mening hierover eens gehad. Ook algemene over dit toestel zijn altijd welkom!!

    MVG,
    JMH

  • #2
    Re: Panasonic DMC-FX01

    niemand?

    Comment


    • #3
      Re: Panasonic DMC-FX01

      Ik zie niet in waarom dit niet zou geschikt zijn voor een cursus Photoshop. Je zal mijns inziens zeer weinig je toestel nodig hebben voor de cursus zelf. Je kan wel met je foto's gaan experimenteren met het programma, maar in de cursussen zal men je waarschijnlijk zelfs niet naar je toestel vragen. Dit is geen cursus Digitale Fotografie.
      In de cursus, dit is althans mijn mening, wordt maar weinig over bewerken van foto's gesproken. De meeste mensen gaan daar naartoe om te leren doopkaartjes, communiekaartjes, wenskaartjes en dergelijke te maken. De meesten weten immers niets van fotografie af. Toen ik ooit de vraag stelde aan de lesgever waarom fotobewerking zo weinig aan bod kwam zei ie me dat, als hij dit zou doen, er bijna geen volk meer in zijn cursus zou zitten. Je ziet dus maar hé....
      Het is echter wel zo dat in vele gevallen een cursus digitale fotografie eerder een minicursus phototshop is.

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment

      Working...
      X