Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop betaalbare digitale camera?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aankoop betaalbare digitale camera?

Hallo,

Hier even informeren bij de kenners op dit forum,
    Ik zou me een nieuw digitaal toestel willen aanschaffen, het is niet voor dagelijks gebruik, dus ga ik er niet zoveel voor geven ook, maar ik wil toch een deftig toestel mijjn richtprijs dat ik wil gaan uitgeven is tussen de 200 en 275€, weten jullie soms wat een echte aanrader is in deze prijsklasse? Er hebben mij al een aantal mensen dit toestel aangeraden, iemand ervaring mee is dit een goed merk?
    http://www.pixmania.be/be/nl/491702/...tml?itag=5891#

dit toestel was ik eerst van plan te kopen;
    http://www.kodak.com/eknec/PageQueri...q-locale=nl_BE

en dit;
    http://nl.canon.be/For_Home/Product_...A530/index.asp

alvast bedankt

Met vriendelijke groeten
    Svenne

Re: aankoop betaalbare digitale camera?

Hey !

Ik heb de Fujifilm Finepix S5600 en ben er zeer tevreden over.
    De verhouding prijs/mogelijkheden/kwaliteit is onklopbaar en momenteel is er bij Grobet te A'pen een promo-pakket te koop aan 300 Euro. In dit pakket : camera+tas+batterijen+lader+lenskap+SD kaart 256, echt een koopje
    Vooral de Finepix-kleuren zijn prachtig. De camera is niet al te ingewikkeld in gebruik.
    Minpuntje misschien: de AA-batterijen, maar met een extra setje is dit snel opgelost.
    Je kan de camera zowel volledig manueel als automatisch instellen

Let wel : dit is geen compact-camera,maar een bridge, dus je steekt hem niet zomaar in je jaszak.

Hieronder vind je een link met beoordelingen van eigenaars van een FINEPIX S5600

Suc6
    Last edited by Tomaso; 22 december 2006, 18:00.
    PENTAX K100d SUPER !!!!!
    Pentax DA 35 F2.4 - Pentax A 35-105 F3.5
    En een dapper standaard-kitlensje

Comment

Het bovenstaande kan ik volledig beamen, de S5600 is werkelijk een prachtig toestel, ik heb hem zelf gehad (heb hem weg gedaan omdat ik liever nog wat meer groothoek en wat meer tele wou). Wel zou ik even rekening houden met de compactheid, dit is geen kleine camera (vergeleken met een dslr natuurlijk wel). Dit is natuurlijk een voordeel dat de canon wel mee heeft. Ik zou mischien ook even kijken naar de fujifilm F30 (als compactheid belangrijk is).

groetjes

Joris Vanné

Comment

Ik heb zelf een Canon A530. Alles is handmatig in te stellen. Dat is wel een hele leuke mogelijkheid om wat meer gevoel met fotograferen te krijgen.

Mijn foto's die ik maak met de A530 staan online.
        Fotoapparatuur
        Portfolio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomaso Bekijk bericht
          Hey !

Ik heb de Fujifilm Finepix S5600 en ben er zeer tevreden over.
          De verhouding prijs/mogelijkheden/kwaliteit is onklopbaar en momenteel is er bij Grobet te A'pen een promo-pakket te koop aan 300 Euro. In dit pakket : camera+tas+batterijen+lader+lenskap+SD kaart 256, echt een koopje
          Vooral de Finepix-kleuren zijn prachtig. De camera is niet al te ingewikkeld in gebruik.
          Minpuntje misschien: de AA-batterijen, maar met een extra setje is dit snel opgelost.
          Je kan de camera zowel volledig manueel als automatisch instellen

Let wel : dit is geen compact-camera,maar een bridge, dus je steekt hem niet zomaar in je jaszak.

Hieronder vind je een link met beoordelingen van eigenaars van een FINEPIX S5600

Suc6

Ik ben ook mee eens!
          webdesign - website maken - webmaster - webdesigner

Comment

Working...
          X