Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Bij mijn Powershotje A70 doe je dat met de software die bij de camera geleverd wordt.
Daar zit een pakketje bij (Remotecapture) waarmee je de camera via je PC kan bedienen (en o.a. een reeks foto's nemen met een bepaald tussentijd en die rechtstreeks op je harde schijf opslaan, maar we wijken af...).
Onder "camera" "camera-settings" kan je oa de tijd en datum met je PC synchroniseren, maar ook de Owner's name instellen...
Voor zover ik me nog kan herinneren wordt die remote capture samen met die zoombrowser geïnstalleerd, maar ik moet nu eerlijk zeggen dat ik wel niet weet welke software met een Eos 400D meegeleverd wordt.
Ga de software eens nader bekijken, denk wel dat de oplossing daar te zoeken zal zijn vermits ik de instellingen op de camera al meerdere keren binnestebuiten heb gekeerd.
Comment