Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Usernaam/ownername instellen op eos 400D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Usernaam/ownername instellen op eos 400D

Kan iemand mij uitleggen hoe je de username / ownername kan instellen op een canon eos 400d. Er verschijnt nu enkel unknown....
    Tx

Re: Usernaam/ownername instellen op eos 400D

Bij mijn Powershotje A70 doe je dat met de software die bij de camera geleverd wordt.

Daar zit een pakketje bij (Remotecapture) waarmee je de camera via je PC kan bedienen (en o.a. een reeks foto's nemen met een bepaald tussentijd en die rechtstreeks op je harde schijf opslaan, maar we wijken af...).

Onder "camera" "camera-settings" kan je oa de tijd en datum met je PC synchroniseren, maar ook de Owner's name instellen...

Voor zover ik me nog kan herinneren wordt die remote capture samen met die zoombrowser geïnstalleerd, maar ik moet nu eerlijk zeggen dat ik wel niet weet welke software met een Eos 400D meegeleverd wordt.
    Groeten,

Polleke

Comment

Alvast bedankt,

Ga de software eens nader bekijken, denk wel dat de oplossing daar te zoeken zal zijn vermits ik de instellingen op de camera al meerdere keren binnestebuiten heb gekeerd.

Comment

Ik heb dat eens geprobeerd met die SW, maar het verschijnt toch nog steeds niet in de EXIF.
        Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Ik heb het gedaan vanaf de PC met een van de programmas die zijn bijgeleverd, maar vraag me niet meer hoe, zoek zelf eventjes

Comment

Heb het ondertussen gevonden. Windows properties of de exif bekeken via photoshop tonen het gewoon niet.

Via Opanda zie ik het wel. Jammer dat het niet algemener werkt.
            Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Working...
            X