Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 400D bij digital-versand.de

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• EOS 400D bij digital-versand.de

Hallo allemaal,

ik was van plan een EOS400D aan teschaffen en kwam op de winkel digital-versand.de terecht. Deze bieden de eos400D aan voor 626 euro. Ik dacht deze te combineren met een sigma 17-70 DC macro, die ze verkopen voor 285 euro. Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze winkel, want dat lijken me toch wel scherpe prijzen...

Alvast bedankt!
    Last edited by fre310; 19 december 2006, 17:28.
    Mvg, Fre

Re: EOS 400D bij digitalversand.de

als ik naar die site ga kom ik helemaal op geen shop terecht, niet beschikbaar zegt ie
    lijkt me niet echt betrouwbaar zo
    Mijn site Mijn reizen

Comment

Das straf...
      wacht ik post de link naar hun homepage:

hopelijk lukt het deze keer wel.
      Mvg, Fre

Comment

Niet bepaald een fotowinkel, maar zo'n online shop waar je van alles en nog wat vindt. Van koffiezetapparaten tot fototoestellen. Dit zou ik persoonlijk minder vertrouwen.

Eg-electronics biedt hetzelfde toestel aan voor 639 Euro. Met deze fotowinkel heb ik positieve ervaring. De website ziet er niet uit, maar de service is prima.

Hoe staat het met garantie in Belgie voor Europees gekochte Canon toestellen?
        Voor Nikon is dit geen probleem. Garantie voor een in Duitsland gekochte body was hier geldig.

Comment

Geen idee wat betreft de garantie... Vind dat trouwens ook nergens op de site van digitalversand terug, uds misschien inderdaad geen goed idee. Iemand een idee hoe dat zit met de garantie als je besteld bij topfoto.de? Daar heb ik hier en daar al wel eens wat over gelezen... Goede winkel?
          Mvg, Fre

Comment

aha, omdat er geen koppelteken tussenstond, zie je titel!
            Mijn site Mijn reizen

Comment

Re: EOS 400D bij digital-versand.de

ik weet niet vanwaar je komt, maar heb mijn toestel in Rotterdam gekocht voor 635 euro (vorige week), is een stuk dichter bij, en ben het zelf even gaan halen!

Zo kun je met problemen altijd makellijk rechtstreeks naar de winkel waar je hem gekocht hebt! (en geen leverkosten)
              Canon 400D]+ 4Gb CF + 17-50/f2.8 + 50/f1.8 + 70-300/f4-5.6 / Epson 7600Pro + Agfa 2000XL scanner

Comment

Re: EOS 400D bij digital-versand.de

Wat betreft garantie heb ik ook even geinformeerd bij topfoto.de, toch ook een geapprecieerde winkel op dit forum. Zij wisten me te verzekeren dat de garantie hetzelfde blijft zoals in Nederland of Belgie, dus twee jaar volgens hen. Nu vroeg ik me af: Is er geen verschil tussen de garantie van Belgie en Nederland? Ik dacht dat Canon Belgie altijd twee jaar bood terwijl Canon Nl slechts een jaar bood? Dan is dat een rare stelling van topfoto.de...
                Iemand een idee of persoonlijke ervaring met de garantie bij deze winkel?
                Alvast bedankt voor jullie reacties!
                Mvg, Fre

Comment

Working...
                X