Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon ?

Heeft er iemand ervaring met de Canon Powershot S3 IS ?
    Ik ben gek of fotografie maar heb nog geen degelijk toestel en had graag raad gekregen van jullie als het kan ?

Re: Canon ?

Sorry voor het storen , ik zal het zelf wel uitzoeken .

Comment

Dag Gerd,
      Misschien kan deze link jou helpen naar een "objectieve" test?
      http://www.dpreview.com/reviews/canons3is/ ik zelf heb geen ervaring met dit toestel.
      Greetz,
      P
      Last edited by pholie; 18 december 2006, 23:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gerd Bekijk bericht
        Sorry voor het storen , ik zal het zelf wel uitzoeken .
        Dus je verwacht een duidelijk gefundeerd en gestructureerd antwoord op uw vraag in... 15 minuten . Alsof dat iedereen hier een S3 heeft en op uw vraag zit te wachten . Waar gaan we naar toe .

Comment

Ik heb z'n voorganger, en vind het een absoluut aan te raden toestel .

Greets,
          Bart

Comment

Ga eens kijken in het macro-forum hier op BD.

Vicky heeft een S3, en die maakt er zeer mooie foto's mee.

Misschien kun je haar een mail sturen met je vragen?
            Groetjes
            ----JO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
              Dus je verwacht een duidelijk gefundeerd en gestructureerd antwoord op uw vraag in... 15 minuten . Alsof dat iedereen hier een S3 heeft en op uw vraag zit te wachten . Waar gaan we naar toe .
              Wist je dat dan nog niet Hans? Dit is geen forum meer hoor dit is een instant messaging programma alla ICQ en MSN.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
                Wist je dat dan nog niet Hans? Dit is geen forum meer hoor dit is een instant messaging programma alla ICQ en MSN.
                Terwijl een paar regels hieronder dit staat : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=140195

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk bericht
                  Ga eens kijken in het macro-forum hier op BD.

Vicky heeft een S3, en die maakt er zeer mooie foto's mee.

Misschien kun je haar een mail sturen met je vragen?
                  Dat mag je altijd doen Gerd Alhoewel ik de meeste macro's nog maak met mijn G 6.
                  Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    Hij heeft zelfs wel 16 minuten moeten wachten hoor! Het is een schande! Dat'ie nog lid is
                    ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                      Hij heeft zelfs wel 16 minuten moeten wachten hoor! Het is een schande! Dat'ie nog lid is
                      Hij is geen hij, maar een zij. Zie profiel: huisvrouw. Maar dan wel een heel assertieve huisvrouw.
                      "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                      Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                      Uit: Apocrief

Comment

Bedankt voor de reactie ! Je ziet als ik mij eens kwaad maak dan krijg ik ineens wel respons .
                        Terzake nu : Ik ben naar de winkel geweest en die verkoper raad mij een Pentax K10D of een Nikon D80 aan .
                        Sorry dat ik zo ongeduldig ben maar dat toestel moet nog voor zaterdag onder de Kerstboom liggen . Mijn echtgenoot had wel eerder kunnen zeggen dat ik kon uitkijken naar zo'n toestel hoor .
                        En nu moeten jullie je niet haasten hoor .

Comment

hoi ik heb de S3IS en vind dit een geweldig toestel je kunt er alle kanten mee op hij maakt mooie foto's je kunt zelf veel instellen en je kunt er mee filmen,veel zoom genoeg mp niet te groot kantelbaar scherm en snel.dit is in het kort wat ik er van vind groetjes

Comment

Reviews van de 3 camera's

Doch is het een kromme vergelijking van die verkoper om over een pentax k10d of nikon d80 te spreken, dit zijn Reflex camera's tegen de canon s3is een prosumer!

1 het is dag en nacht prijsverschil om in te stappen, 2 de canon s3is is een leuk toestel wat je makkelijk overal kan meenemen en waar je nog redelijk wat instellingen in kan doen, een uitgebreide point 'n shoot camera...
                            Tegenover de 2 andere toestellen heb je eerst de aankoop van het toestel, dan aankoop van lenzen, stukken duurder, als je tijd in fotografie wil steken stukken beter (qua instellingen en mogelijkheden).

Ikzelf ben net begonnen met den DSLR (digitale reflex) 400D (zoiets als die pentax en nikon maar dan van canon) en ben toch vlot tussen de 1500 en de 2000 euro kwijt om deftig te beginnen (tas, geheugenkaart, enkele lenzen, etc) Met het Pentax toestel koopje het toestel (tas krijg je er meestal wel bij) en een geheugenkaart en de kous is af!

Maw, zie wat je ermee wil doen
                            Canon 400D]+ 4Gb CF + 17-50/f2.8 + 50/f1.8 + 70-300/f4-5.6 / Epson 7600Pro + Agfa 2000XL scanner

Comment

je bedoeld wellicht met het 'compact' toestel ipv met het pentax toestel

De S3 IS is een heel goed toestel, ga je zeker geen miskoop mee doen.
                              nogal typisch weer dat die verkoper u iets helemaal anders aanraad zonder het hele verhaal te vertellen.

DSLR is natuurlijk beter, maar veel duurder.
                              ja de verkoper zal u een toestel getoond hebben dat mss maar enkele 100den euros meer kost, maar je hebt dan veel minder mogelijkheden dan bij die S3 - IS
                              als je bij die d80 of een andere dslr het zelfde bereik wil, en ook nog eens die IS functie wil, ben je al snel heel veel geld kwijt.
                              je moet dus eerst voor jezelf uitmaken of je na het krijgen van je kerstkado nog veel geld aan de hobby wil spenderen of niet
                              1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
                              EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

Comment

Working...
                              X