Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CANON EOS 400D 18-55 MM : nadelen-voordelen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• CANON EOS 400D 18-55 MM : nadelen-voordelen?

Hoi,

Ik ben een beginnertje omdat ik me toch wil verdiepen in fotografie (op eigen houtje), sta ik in beraad om de Canon eos 400 d te kopen.
    Kunnen jullie mij zowel de voordelen als nadelen meegeven?
    Wie er beetje meer van kent.... is dit een ideaal toestel om mee te starten of welk toestel raden jullie me dan wel aan?
    Bedankt in ieder geval!!!

Re: CANON EOS 400D 18-55 MM : nadelen-voordelen?

Kwaliteit van de meeste toestellen in die prijsklasse is zeer gelijklopend. Toevallig hab ik deze namiddag bij Konijnenberg eens een Canon 400D mogen vasthouden, man man, zo klein en compact, da's wel even wennen, ik dacht dat ik terug gewone prosumer vast had. Absoluut niet mijn ding maar wel handig voor mensen die liever een klein toestel hebben dat weinig plaats in neemt want daar is deze 400D echt wel een kampioen in.
    De Nikon toestellen zijn allemaal wat groter, dus zoals hier al dikwijls verteld is hier op het forum : ga naar een winkel en vraag om enkele toestellen eens mogen vast te houden, ik garandeer je dat je direct een stuk wijzer gaat worden, wat je keuze ook mag zijn.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
    X