Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag je mening over Olympus E 400

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Graag je mening over Olympus E 400

Tip van Flip...

Laat jezelf niet gek maken..... Als de camera voor jou voldoet is het toch gewoon okay... Je kunt altijd wel geld blijven uitgeven en het gras zal aan de overkant altijd groener zijn. Geniet van de apparatuur die je nu hebt en ga lekker foto's maken.... Voorlopig zul je niet tegen de grenzen van je apparatuur aanlopen, de camera heeft genoeg instelmogelijkheden om zeker een paar jaar zoet te zijn voordat je die beheerst...

Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
      ik schrik hier toch wel van.. Ik heb op dit moment nog geen lenzen-arsenaal voor mijn Olympus (behalve de kitlenzen). en ik wou binnenkort wat lenzen aanschaffen. Degene die ik wou aanschaffen is een 14-54mm f2.0/3.5, dus vergeleken met een bijv canon is dit f4/6.5 ?

Wat is wijs? Olympus verkopen en even verdrietig zijn dat ik verlies hierop heb en overstappen naar een Canon 400d OF gewoon mijn Olympus houden ?
      Als je tevreden bent met wat je hebt, zou ik niet veranderen.
      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
        ik schrik hier toch wel van.. Ik heb op dit moment nog geen lenzen-arsenaal voor mijn Olympus (behalve de kitlenzen). en ik wou binnenkort wat lenzen aanschaffen. Degene die ik wou aanschaffen is een 14-54mm f2.0/3.5, dus vergeleken met een bijv canon is dit f4/6.5 ?

Wat is wijs? Olympus verkopen en even verdrietig zijn dat ik verlies hierop heb en overstappen naar een Canon 400d OF gewoon mijn Olympus houden ?
        Alvorens zo een drastische beslissing te nemen misschien toch eerst eens kijken of dit verschil voor jou belangrijk is. Ik vind dit een serieus nadeel maar er zijn ook zeker mensen te vinden die deze karakteristiek meer een voordeel dan een nadeel vinden.

Comment

Working...
        X