Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het maken van fototoestel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: het maken van fototoestel

Jij moet je verkoper dus duidelijk eens bij de rever van zijn jasje pakken en je rechten opeisen!!!!
    Gerard

Comment

Ik bedank u allen voor de reactie, en zo te lezen zijn er nog meer die problemen hebben met de duur van reparatie's van fototoestellen. ik heb ondertussen een boze brief geschreven naar nikon belux maar daar krijg ik niet zo snel, zoals bij jullie antwoord. ik hoop dat Nikon vlug veranderd want anders vrees ik voor de verkoop van de nikon d80 die nu uit is. de problemen beginnen pas na een jaar

hartelijk dank voor de reactie en hoop voor andere dat die nadenken vooralleer die een nikon kopen
      groetjes Eddy

Comment

mijn fototoestel nikon d70 is binnengebracht bij procirep belux heeft iemand daar ervaring mee
        bedankt groetjes van een ontevreden klant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willemen Eddy Bekijk bericht
          mijn fototoestel nikon d70 is binnengebracht bij procirep belux heeft iemand daar ervaring mee
          bedankt groetjes van een ontevreden klant
          Ja mijne d70 is er ook binnen voor bglod al bijna 5 weken

Dusja (zucht)

Greetz sarge

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willemen Eddy Bekijk bericht
            de fotograaf waar ik het toestel heb gekocht was een afnemer van de beukelaer maar die mag (volgens fotograaf ) geen Nikon meer verkopen
            ik heb geregeld naar die firma gebeld maar telkens zegde die dat ik geduld moet hebben maar na 3 maanden geraakt mijn geduld op, deze nikon van mij staat nochtans onder garantie maar wat ben je tegenwoordig noch met garantie ge krijgt toch geen nieuw fototoestel meer
            dus mensen voor u een Nikon koopt vraag zeker naar de gerantie een verwittigd man is er twee waard zeggen zegroetjes Eddy
            U heeft alle recht een nieuw toestel te eisen daar de leverancier niet aan zijn verplichtingen voldoet.

Comment

Working...
            X