Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

K100D review op dpr

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• K100D review op dpr

Voor alle geïnteresseerden een leuke review.

Als ik de review bekijk, kan ik me niet van de indruk ontdoen dat Pentax de juiste keuze heeft gemaakt door een 6MP DSLR te blijven aanbieden... ISO 800 en 1600 zijn erg goed, zeker als je rekening houdt met het detail dat in de foto's aanwezig blijft

sugar
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Re: K100D review op dpr

Ziet er idd zeer goed uit!
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Nice.... Review heeft me nog meer overtuigd om dit toetel aan te schaffen. Als mijn baas nu zo vriendelijk zou willen zijn om mijn eindejaarspremie te storten kan ik naar de winkel !!
      Alleen zou ik niet de kitlens willen, maar eentje die wat beter is. Tips zijn altijd welkom (budget voor de lens: ong. 350 à 400€), alsook een goed adres in het Antwerpse om dit alles aan te kopen.

Alvast bedankt
      Erwin
      Pentax K100D + kitlens /Tamron 28-200/Pentax SMC 50mm/Vivitar 135mm/Tokina 24mm/Pentax F 28-80/Sigma 28mm 1.8/Tamrac Velocity 8/Crumpler Pretty Boy 4000/Lowpro CompuDayPack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ewi-j Bekijk bericht
        Alleen zou ik niet de kitlens willen, maar eentje die wat beter is. Tips zijn altijd welkom (budget voor de lens: ong. 350 à 400€),
        Alvast bedankt
        Erwin
        Vele pentaxgebruikers zijn tevreden over de 16-45 mm f:4 , sommigen kiezen voor het ruimere bereik van de Sigma 17-70
        maar die kitlens van Pentax is best bruikbaar , mischien kun je je set met dat budget dan uitbreiden met de DA 70 f:2,4 , een prima portretlens en erg compact

Voor prijzen kun je terecht bij www.tekade.de

mvg etienne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ewi-j Bekijk bericht
          Alleen zou ik niet de kitlens willen, maar eentje die wat beter is. Tips zijn altijd welkom (budget voor de lens: ong. 350 à 400€), alsook een goed adres in het Antwerpse om dit alles aan te kopen.

Alvast bedankt
          Erwin
          Er is ook een 16 - 45 mm zoomlens van Pentax beschikbaar die meer kwaliteit biedt dan de kitlens. Kijk maar eens op http://www.pentax.co.uk/_uk/photo/le...tikel_nr=21507
          Met vriendelijke groeten, Asahi - een Pentax fanaat

Comment

Working...
          X