Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus C4000

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ik heb zelf een Fuji S602z, maar zoals kodoal al zei... de handleiding ne keer doornemen kan wonderen doen!

Comment

In de handleiding dat ik bij mijn fototoestel heb gekregen staat er niets van in. Of anders heb ik erover gelezen

Comment

Hallo Act

Ge kunt meerdere foto's in snel tempo na elkaar maken met de 4000C. Mode menu -> drive -> kies voor 2° of 3° of 4° pictogram (zie handleiding voor meer uitleg). Alleen kunt ge de flitser niet gebruiken bij deze instelling.
        Groeten
        Gilbert
        Olympus C4000Z

Comment

ik heb mijn c4000 onlangs verkocht,maar bij mijn c2000 en c5050 moet ge in het menu naar drive gaan en daar de "drie vakjes achter elkaar" selecteren.dit zijn de sequential shootings.Nu kan je blijven drukken en het toestel zal verscheidene beelden achter elkaar nemen tot het geheugen vol is.Was het deze functie die u bedoelde?

Comment

Originally posted by Gilbert
            Alleen kunt ge de flitser niet gebruiken bij deze instelling.
            Is héél normaal, denk dat dat met geen enkel toestel lukt, omdat het herladen van de flits enige tijd in beslag neemt!

Comment

Dan is er dus geen oplossing voor mijn probleem hé? Het duurt enorm lang voor de flitser is opgeladen. Ik heb gisteren nog een probleem ondervonden, ik wilde foto's trekken op de fuif, en dat was bijna onmogelijk. Ik zag in mijn LCD scherm gewoon niet wat ik wilde trekken, eens het getrokken was, was het (meestal) een goede foto. Heb ik misschien nog ergens een lichtje dat ik kan activeren zonder dat ik het weet? en ja, mijn handleiding, die heb ik altijd bij, en ik dacht dat ik die grondig had gelezen, blijkbaar is dat dus niet

Comment

Act, je had nergens gesproken van een flits hé
                Eventueel kan je opteren voor een heavy externe flits die supersnel herlaad!? Gaat je wel wat kluiten kosten

edit: heb even fotootje van toestel bekeken, daar gaat geen externe flits op, of wel

Comment

ik heb met dat flitsgebeuren ook al wel eens last gehad,maar heb dit opgelost(grotendeels) door twee extra setten oplaadbare pillen mee tenemen,en wel van 2000mAh.En ik moet zeggen dat scheelt een heel pak!!Als ik vind dat het te lang begint te duren,nieuwe pillen erin en schieten maar.Dat extra lampje om in het donker te zoeken staat niet op u camera,dan zul je een c5050 moeten kopen,die heeft dat wel.

Comment

Hey Kodoal,

Sorry voor het late antwoord maar ik was in het weekend weg.

Ik ben van de regio Brugge.

Voor Act en Gsuske: surf eens naar deze site:

http://www.olympusamerica.com/cpg_section/lessons/default_main.asp

daar staan lessen op (engelstalig) voor onze C4000Z of andere Olympus modellen.

Groetjes

R6

Comment

Voor Act en Gsuske: surf eens naar deze site:
                      R6 bedankt voor de tip, het is inderdaad heel goed. mijn engels is niet "je dat" maar de foto's zijn wel duidelijk. ik zal er eens heel rustig naar kijken.
                      ik heb met dat flitsgebeuren ook al wel eens last gehad,maar heb dit opgelost(grotendeels) door twee extra setten oplaadbare pillen mee tenemen,en wel van 2000mAh
                      Kodoal, bedankt voor de tip. Ik ga dat zeker en vast doen. Alleen zijn mijn batterijen maar 1800 ipv 2000 en heb juist een extra stel gekocht, maar heb er wel drie in totaal, dus dat moet wel lukken hé?
                      edit: heb even fotootje van toestel bekeken, daar gaat geen externe flits op, of wel
                      Ja hoor Tony daar is zeker mogelijkheid voor een externe flits, maar de aankoop van mijn toestel was al groot genoeg, Sint Valentijn heeft een degelijke lader en extra batterijen gebracht, dus moet ik nu wachten tot Sint-Juttemis zeker? Neen nu serieus, voor het ogenblik moet het zo maar gaan. zal proberen met extra batterijen.
                      hey R6 ik weet niet van welke streek u bent,maar als je wil kan je mijn olympushulpstuk wel eens uitproberen hoor.Het voordeel is wel als ge ze fotografeerd de beelden een hogere resolutie hebben dan de ingescande beelden,in zoverre dat dit voornaam is
                      Vertel eens, is dat om dia's gewoon te fotograferen? is dat beter dan scannen? ik ging dit binnenkort doen, maar heb zoiets van een 3000 dia's en naar het schijnt duurt dat maanden voor je ermee klaar bent.
                      Dus hoe doe ik het best?

Comment

Volgens mijn bescheiden mening is een dia-scanner toch nog een stuk beter, hangt er gewoon van af hoeveel 'megapixels' je wil natuurlijk ;-)

Comment

Working...
                        X