Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

grootte sd-kaart in pentax ist ds

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• grootte sd-kaart in pentax ist ds

Heb eens ergens gelezen gehad dat de max grootte van een sd-kaart voor in de pentax ist DS 1Gb is. Klopt dit en is dit met een firmware aanpassing op te lossen??
    Heeft er iemand een nederlandse (of engels) handleiding op pc staan? Deze zou moeten online staan, iemand enig idee waar?
    Olympus OM-D EM-5 + wat glas

Re: grootte sd-kaart in pentax ist ds

Het kost je minder dan 30 tellen om de nederlandstalige handleiding van de site te halen.

Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
    Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Ik kwam steeds bij de duitse handleiding terecht (laat dit nu net niet men sterkste taal zijn). Alleszins heel fel bedankt voor de link!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jdude Bekijk bericht
        Heb eens ergens gelezen gehad dat de max grootte van een sd-kaart voor in de pentax ist DS 1Gb is. Klopt dit en is dit met een firmware aanpassing op te lossen??
        Heeft er iemand een nederlandse (of engels) handleiding op pc staan? Deze zou moeten online staan, iemand enig idee waar?
        Met de originele 1.1 firmware is de maximale SD kaart idd 1GB. Als je een firmware update uitvoert dan kan de Ds ook grotere SD-kaarten aan.

Comment

firmware 2.0 kan hoger aan, ikzelf heb 2 x 2GB, hi speeds zijn ook geen probleem, heb een 1GB 133x.
          Pentax K-5 - Pentax-DA WR 1:3.5-5.6 SMC - Pentax F 1:1.4 50mm - Pentax-FA 80-320mm 1:4.5-5.6 SMC - Pentax-M 1:1.4 50mm - Tamron 18-250mm 1:3.5-6.5 - Metz 58 af-1

Comment

Thx, dit was hetgeen ik moest weten.
            Deze morgen is men ist DS aangekomen (een nieuw tweedehands toestel ). Normaal ging ik de nieuwe k10d halen. Maar ondertussen zat ik zonder toestel. Het duurde me wat lang en heb dan besloten dat ik ook beter af was met een DS en enkele betere lenzen.
            Dan kan ik volend jaar nog steeds een k10d kopen en de DS houden als backup.

Comment

De K10D is idd nog steeds niet beschikbaar. Bij De Beuckelaer zijn ze nu ook opgeschoven van midden november naar begin december
              Met vriendelijke groeten, Asahi - een Pentax fanaat

Comment

Working...
              X