Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe instellen? Panasonic DMC-FZ7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoe instellen? Panasonic DMC-FZ7

Heb mij net bovenstaand toesel aangekocht.
    Nu ben ik een beginneling wat foto's nemen betreft.

Ik heb dit toestel gekocht om mooie foto's te kunnen maken van onze dochters tijdens het dansen.
    Nu mijn vraag, wat moet ik instellen om een mooie foto te kunnen maken tijdens het dansen? Ik snap nog niet veel van het lezen in het bijgeleverde boekje.
    Ik moet de dansers volgen met het toesel en snel afdrukken.

Bedankt voor de eenvoudige uitleg.

Re: Hoe instellen? Panasonic DMC-FZ7

Hey,

Stel het draaiwieltje, dat zich bovenaan bevindt, in op SCN. Daarna duw je op de menu-knop, hierna zou er op je lcd verschillende mogelijkheden moeten verschijnen (portret, sport, party, ed). Dan zou ik zeggen, "sports"omdat de dansers bewegen. Het enige twijfelpunt is dat dit dient te gebeuren bij voldoende licht.
    En voor de rest... proberen en blijven proberen...
    Andere instellingen en voorstellen volgen wel !

Grtz
    Pentax K100D + kitlens /Tamron 28-200/Pentax SMC 50mm/Vivitar 135mm/Tokina 24mm/Pentax F 28-80/Sigma 28mm 1.8/Tamrac Velocity 8/Crumpler Pretty Boy 4000/Lowpro CompuDayPack

Comment

Re: Hoe instellen? Panasonic DMC-FZ7

Wat ook een leuke optie is bij "Sports" is de burst mode, stel deze op oneindig ( plat liggende acht ∞) in en je kan meerder foto's na elkaar schieten zonder de onspanner los te laten.
      Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
      Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Working...
      X