Re: Raad ivm camera-fototermen
[quote=picasso;1180330]
Je kan je situatie best vergelijken met iemand die zich een gemotoriseerd verplaatsingssysteem wil aanschaffen maar nog niet weet of het 2- ,3-, 4-, of meerwielig wordt, voor éénpersoonsvervoer of meervoudig, met laadcapaciteit van 10 kg tot 50 ton, met voorwielaandrijving, op rupsbanden,of met slede voor de sneeuw, automatisch of handversnellingen, volledig dicht of decapotabel, enz... enz...
Wat ik enkel wil zeggen is dat je vra(a)g(en) onbegrensd zijn en te veelvoudig om hier in detail op in te gaan. Daarom mijn raad: probeer iemand te vinden die je wat kan op het juiste spoor brengen of sluit aan bij een fotoclub.
Mocht je in mijn woonomgeving komen zal ik je graag ontmoeten om je probleem nader te bekijken en eventueel op te lossen.
Henri
[quote=picasso;1180330]
Oorspronkelijk geplaatst door pernillejille
Bekijk bericht
Wat ik enkel wil zeggen is dat je vra(a)g(en) onbegrensd zijn en te veelvoudig om hier in detail op in te gaan. Daarom mijn raad: probeer iemand te vinden die je wat kan op het juiste spoor brengen of sluit aan bij een fotoclub.
Mocht je in mijn woonomgeving komen zal ik je graag ontmoeten om je probleem nader te bekijken en eventueel op te lossen.
Henri
Comment