Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Eos 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Eos 1

Hallo,
    Had graag geweten wat een eos 1 waard is. Een vriend van me wil er 2 van verkopen maar heeft geen idee wat die dingen nog waard zijn.

Bedankt !

Re: Canon Eos 1

EOS 1 wat??
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oei, zit daar nog verschil in?
      Het is geen digitale camera. Verder zie ik er niet veel opstaan. De papieren en doos heb ik (nog) niet gezien ervan.

Comment

Eos 1 bestaat perfect zonder bijvoegsel ... is analoog

Hoef niet altijd pixel'kens te zijn

Gravity Sucks ....

Comment

Niemand een idee wat zo'n toestel nog waard is?

Comment

Eos 1, 1n, 1v, 1D, 1D mark II, 1Ds, 1Ds mark II ...ben nog wel wat versies vergeten denk ik....
            Te veel lenzen en te weinig tijd.
            http://pentaxlenstest.blogspot.com/

Comment

Eos 1 is alles wat er op het toestel staat.

Comment

Met batterijgreep een 200 a 300 euro, afhankelijk van de staat. Zonder die greep minder... Ik heb begin dit jaar mijn oude New-F1 omgeruild voor een Eos-1 om mijn nieuwe lenzen ook op FF film te kunnen gebruiken (vooral de 17-40 dan).

Leuke camera om mee te werken. Gebouwd als een tank, weegt ongeveer evenveel, maar snel en nauwkeurig - wel effe wennen aan slechts 1 focuspunt. Ik had toch gemengde gevoelens bij het wegdoen van die New-F1, maar dat duurde tot ik de eerste dias uit de Eos-1 zag. Oud FD-glas kan niet op tegen nieuw L-glas.

Koen
                Canon 40D - EF-S 10-22mm f/3.5-f/4.5 USM - EF 17-40mm f/4 L USM - EF 50mm f/1.4 USM - EF 70-200mm f/2.8 L USM - EF 300mm f/2.8 L USM - Extender EF 1.4x
                http://www.koenvangorp.be

Comment

hmm, als het de eos-1 is, is dat een model van 17 jaar oud. ik zou er max 100a 150,- met de greep/booster voor geven . ben beetje bang van de batterijen. als je die moet vervangen want te oud en versleten, ben je vertrokken met een weinig bruikbaar toestel ...

als het de 1N of 1V reekst betreft, spreken we over iets anders...
                  Canon 20D, EF17-40L f/4, EF24-105L f/4, EF100-400L f/4, EF50 f/1.4 ...

Comment

Ok bedankt !
                    Nu kan ik hem toch iets zeggen.

Comment

Working...
                    X