Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

S602Z : kopen of wachten?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• S602Z : kopen of wachten?

Hoi,
    ik overweeg een Fuji S602Z te kopen tegen dat ik vader word, in juni. Zou het de moeite zijn nog te wachten op een opvolger van de S602Z of niet? Ik heb de manual reeds gelezen en qua functies lijkt mij dit een prachtig toestel. Weet iemand of er een vrijwel identiek toestel zal komen met meer Megapixels?
    Alvast bedankt,
    Manu.

Originally posted by psychomanu
    Hoi,
    ik overweeg een Fuji S602Z te kopen tegen dat ik vader word, in juni. Zou het de moeite zijn nog te wachten op een opvolger van de S602Z of niet? Ik heb de manual reeds gelezen en qua functies lijkt mij dit een prachtig toestel. Weet iemand of er een vrijwel identiek toestel zal komen met meer Megapixels?
    Alvast bedankt,
    Manu.
    Tja dat er een gelijkaardig toestel met meer pixels aankomt is bijna zeker gezien Fuji hun nieuwe CCD's hetzelfde formaat hebben en gewoon overgezet kunnen worden. Maar of die effectief beschikbaar gaan zijn voor Juni dat is minder zeker. Gezien het verleden zal het waarschijnlijk wel tegen die periode zijn dat hij uitkomt maar dat kan voor jou allemaal wat nipt zijn.

Comment

Meer pixels ? 3.3MP is meer dan genoeg om zelfs op A4 detailrijke afdrukken te (laten) maken. Desnoods zet je de interpolatie naar 6MP op.
      Alles hangt af van je persoonlijke smaak en voorkeur. Ik heb een S602Z gehad, maar heb die na een 5tal maanden weg gedaan om terug te keren naar mijn 'eerste' merk camera (Olympus).
      Ik ga niet zeggen dat de Fujifilm slecht is, integendeel, maar ik hield/houd meer van de Olympus 'interpretatie' van de kleuren.
      De S602Z is alleszins een snelle camera met VEEL mogelijkheden en als je het niet erg vindt om zulk een camera 'mee te sleuren' zal je er jaren plezier aan beleven.

Comment

OK bedankt voor de info.
        Goed om weten dat je goeie A4 afdrukken kan maken met 'slechts'3.2 MP.
        CU, Manu.

Comment

Hoe langer je kan wachten met de aankoop hoe voordeliger je hem waarschijnlijk kan kopen.

Erwin
          Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
          http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Working...
          X