Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik zou het niet weten. Lijkt me echt een vraag voor de service afdeling van Nikon en ik zou zelf het antwoord ook wel graag weten.
Het is natuurlijk logisch dat je de oude software bewaard als je een upgrade doet. Bevalt de nieuwere software niet, dan kun je weer terug. Nu kan dat niet.
En af en toe kom je er dan achter dat opeens zaken die eerst wel konden nu niet meer kunnen. (heb hier geen ervaring mee met Nikon software)
Het enige dat je volgens mij kan doen, is steeds de vorige versie bewaren of op het net zoeken, zodat je steeds terug een vorige versie kan installeren. De versie uit je camera terug halen op kaart kan niet denk ik.
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment