Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ivm tijdschrift Zoom NL :iemand vertrouwd met Samsung Digimax A503

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ivm tijdschrift Zoom NL :iemand vertrouwd met Samsung Digimax A503

Ik koop al een tijdje de nummers van het fotogafietijdschrift Zoom NL.

Nu bieden zij een (jaar)abonnement aan met het extra voordeel om voor slechts 50 € het bovenstaand compacttoestelletje (5 mp, 2,0 inch schermpje, Pictbridge, ...) te kunnen verkrijgen (normale waarde : 139 €). Ik heb een spiegelreflex maar zou eventueel zo'n 'kleintje' kunnen gebruiken voor de echtgenote of om altijd bij te kunnen hebben. Als extraatje om mijn oude Nikon Coolpix 2000 te vervangen.

Iemand bekend met deze Samsung ? De prijs is zodanig laag dat je bijna niet kan gefopt worden, denk ik toch. Tuurlijk hou ik liever van namen als Canon, Nikon, Olympus, Pentax, ... maar het zou gaan als tweede en goedkoop toestelletje. Ik veronderstel ook dat het een uitbolmodel is maar dat is het minste.

Zelfs de Aldi ging nog niet zover in prijs geloof ik.

Dank alvast voor jullie raad.

R.
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Re: Ivm tijdschrift Zoom NL :iemand vertrouwd met Samsung Digimax A503

Hier kan je een test lezen van die Samsung:
    LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews

Met een abonnement kosten tijdschriften gewoonlijk iets minder per stuk dan wat je in de krantenwinkel betaalt. Dat komt dus zo al goedkoper uit per jaar.

En voor 50 euro kan die Samsung geen miskoop zijn, als die tegenvalt, dan kan je die altijd nog terug verkopen (en misschien nog een beetje winst maken ).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Working...
    X