Aangezien men D70 naar de eeuwige jachtvelden aan het wandelen is ... en de Nikon herstellingen blijkbaar zo'n achterstand lopen.
Ga ik een 2de toestel aanschaffen.
Dus een D200 (met grip) of D2H.
Doe 80% sportfotografie en dan ook alle andere "soort-takken" ( in mindere maten ) voor school vooral. Maar omdat we nog steeds analoog werken doe ik veel schoolwerk nog op de lekkere 35mm en 6x6.
Nu heb ik al veel gelezen omtrent de 2 toestellen tov elkaar.
Maar vroeg me af of hier goedwillige digi-belgjes ( of digi-nederlanders ) zijn die een D200 en D2H hebben en eens met dezelfde lens eenzelfde foto wouden trekken. Om eens te kunnen vergelijken tss de 2. Want Mpixels alleen maken de beelden niet.
Dus als er iemand me hier kan bij helpen....
Andere info is welliswaar ook welkom omtrent dit topic.
Ga ik een 2de toestel aanschaffen.
Dus een D200 (met grip) of D2H.
Doe 80% sportfotografie en dan ook alle andere "soort-takken" ( in mindere maten ) voor school vooral. Maar omdat we nog steeds analoog werken doe ik veel schoolwerk nog op de lekkere 35mm en 6x6.
Nu heb ik al veel gelezen omtrent de 2 toestellen tov elkaar.
Maar vroeg me af of hier goedwillige digi-belgjes ( of digi-nederlanders ) zijn die een D200 en D2H hebben en eens met dezelfde lens eenzelfde foto wouden trekken. Om eens te kunnen vergelijken tss de 2. Want Mpixels alleen maken de beelden niet.
Dus als er iemand me hier kan bij helpen....
Andere info is welliswaar ook welkom omtrent dit topic.
Comment