Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CF kaarten in Makro

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• CF kaarten in Makro

Ik heb vandaag de nieuwe Makro folder ontvangen en er staat een promotieaktie in van cf kaarten.
    Het merk is "Scandisk", de prijzen : 128 mb 59€, 256 mb 110 €
    Zijn dit goede prijzen en kent er iemand dit merk ?
    Cypho
    Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Ook gezien, heb er in-den-tijd voor den 717 kaart gekocht van 128mb, koste "toen" 90€ in "supperaanbieding".

Kaart is van een goeie kwaliteit, gereputeerd merk

Comment

Ik heb er geen ervaring mee. (heb mijn digicam nog niet) Maar je vindt een uitgebreide uitleg van cf-kaartjes als je deze tread eens doorleest:
      http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=12889

Kheb net even gekeken en PIN (http://www.powerinnumbers.com.au)is goedkoper dan de Makro.
      Voor 256 MB incl. transport betaal je 93 euro ipv 110 euro in de Makro.
      Vergeef me als mijn berekening van AU$ naar EUR verkeerd is.
      Het gaat wel om een ander merk, maar volgens de reviews zijn die van PIN beter.
      Groetjes,

Comment

Sandisk is een degelijk en gereputeerd merk, maar niet echt van de snelste geloof ik (toch niet de kaartjes die in reclame staan). Als die snelheid niet echt belangrijk is voor jou, zou ik ervoor gaan. Zoniet ... bij PIN en geheugenkaart.be heb je snelle kaartjes tegen een heel goede prijs.

:: http://www.dpix.be ::

Comment

scandisk is een goed en gekend merk, ik zou wel geen kaartje van 256MB nemen die zijn echt traag (hoe groter de opslag hoe trager ze worden)
          visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

Heb bij PIN naast de X-drive2 een Transcend 256MB CF 25X speed gekocht
            kost 75€ (geen extra kosten omdat ik de X-drive2 heb besteld)
            ben es curieus voor de snelheid
            heb nu gewone 128MB Sandisk

1 AU$ = 0,54 €