Heeft er iemand ervaring met pixmania i.v.m. aankoop toestel
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
pixmania
Collapse
X
-
-
Re: pixmania
Oorspronkelijk geplaatst door oddy Bekijk berichtHeeft er iemand ervaring met pixmania i.v.m. aankoop toestelThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
Ik heb 2 jaar geleden een Panasonic FZ-3 gekocht bij pixmania. Alles in orde.
Duurde een dik weekje om te leveren.
ik heb toen onder rembours betaald, maar dat was nogal duur. Nu zou ik het op voorhand betalen, ze zijn betrouwbaar.
Hebben een goede reputatie verworven ondertussen...~TDN
fotoblog: www.tdn9.be
Comment
-
Ook reeds 2x (kleinere) bestellingen geplaatst.
Prima aflevering, geen enkel probleem.
Tip: Ik weet niet zeker, maar controleer even of je ergens een vinkje kunt plaatsen waarmee je reclame weigert. Ik heb dit genegeerd, en krijg meerdere malen per week mails met reclame. (die mijn spamfilter netjes verwijdert.)
mvg,https://waltertalboom.be-
Medewerker RvB - belgiumdigital vzw
Comment
-
Heb hier een paar weken geleden boxen besteld samen in pakket met een game (dat mijn zoon graag wou).
Levering via Jet station (Kiala ?) geen probleem.
Wel opletten game was dus in het frans => standaard taal blijkbaar. Na mail naar hun toe kreeg ik dit dus als antwoord en indien ik niet tevreden was kon ik het pakket op mijn kosten terugsturen naar een adres in parijs !!
Boxen in dit pakket waren 1/2 goedkoper dan bij bv eurosys , vandaar dat ik het pakket niet teruggezonden heb.
Dus goed uitkijken zeker ivm handleidingen ed. geen taal vermeld = frans !!!***Ne kodak en ne zak...***
Comment
-
-
Ik kocht mijn Powershot S2 IS een klein jaar geleden bij Pixmania.Ze geven 2 jaar garantie op hun toestellen.1 jaar van Canon en 1 jaar extra van Pixmania.
Wel opletten want als er iets misgaat het eerste jaar moet je het toestel zelf opsturen naar Frankrijk denk ik.Er was tevens enkel een Franse handleiding bij,maar ik denk dat dit wel netjes vermeld stond op hun website.
Over het toestel zelf was ik wel tevreden trouwens,maar omdat ik wil overstappen naar de wereld van de Dslr heb ik het vorige week verkocht aan een kennis van ons.
mvg,
Tahhttp://pics-by-tah.fotopic.net/-Canon Powershot-S2 Is
Comment
-
ik heb in mei dit jaar een externe harde schijf en een fuji fototoestel bij hen besteld. Bij levering bleek de doos intact maar het fototoestel bleek niet in de doos te zitten...
Na protest via mail op hun site (gebrekkige communicatie!)bleek dat ze het fototoestel wel hadden opgestuurd, daarop volgde een onderzoek.
Na een hele tijd concludeerden ze dat het toestel bij de courierdienst uit de doos moet "gevallen" zijn en dat ik mijn geld terug kreeg...
al bij al kwam alles in orde, maar dit alles heeft wel 5 maanden geduurd!
Dus bij levering, doe je best de doos open en controleer je de bestelling voor dat je aftekent voor ontvangst, ook al zijn de doos en beveiligingsbanden intact! (zoals het bij mij het geval was!)D90, NIKKOR 18-200mm VR, SB600
Comment
-
- 2 oktober 2006
-
Kijk ook eens hier:
Comment
-
Heb vroeger een sony W5 gekocht. Geen enkel probleem, prima levering en
snel, op voorhand betaald.
De prijzen varieren van land tot land. Je kan bv voor zover ik weet niet kopen
op de Duitse Pixmania.
Ik vind dat ze het laatste jaar merkelijk duurder geworden zijn, met de gekende Duitse collega's zoals Top Foto, Foto Mundus, Foto Koch enz.
Omwille van deze reden en de uitstekende service van Foto Mundus komt
mijn meeste materiaal (Canon Eos Digitaal ...) van Foto Mundus.
Ik zie bv dat een Eos 30D bij Top Foto en Mundus voor een body 1099 is.
Koch zit bv op 1150. Vorige week toch.
Het blijft vergelijken, betrouwbare kiezen, taal handleiding als het voor u een
probleem is, enz.
Groetjes,
ALFOTO
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door frederic.deschepper Bekijk berichtKijk ook eens hier:
http://tweakers.net/shopsurvey/353443-47, av. de la Grande Armée
75016 Parijs
Nederland
Dus bij levering, doe je best de doos open en controleer je de bestelling voor dat je aftekent voor ontvangst, ook al zijn de doos en beveiligingsbanden intact! (zoals het bij mij het geval was!)
Van die reclame per telefoon vermeld op tweakers geen last gehad.~TDN
fotoblog: www.tdn9.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk berichthahahaha, zalig
Ja dat is wel aan te raden, bij alle pakjes van grote waarde die je ontvangt trouwens...Ik teken niks zolang ik niet weet wat er in zit. Dan kijkt die mens van DPD eens vies, maar liever dat dan de verkeerde bestelling krijgen + een hoop miserie.
Van die reclame per telefoon vermeld op tweakers geen last gehad.
Comment
-
Ik ben er 'trouwe' klant : heb er 'n fotoprinter, fotopapier en inkt gekocht ...
Alles (van betaling tot levering) verliep perfect !Black & White Photography : www.bertvanpaepegem.be
Comment
Comment