Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe Camera

Vorige week dinsdag heb ik een nieuwe camera gekregen. De Nikon D70s met 28-70 mm F2.8 EX DG D lens erbij.

Nog even wennen want ik heb ook nog de Fuji S9500 waar ik het langst mee heb gefotografeerd, maar ben er zeer tevreden mee.

Re: Nieuwe Camera

Gelukzak! Zo'n spul zou ik ook wel eens willen krijgen
    Dat is heel goed spul dat je daar hebt. Geniet ervan en laat ons meegenieten door enkele foto's te posten.
    Een Canon en een paar bokaalglazen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stratovana Bekijk bericht
      Vorige week dinsdag heb ik een nieuwe camera gekregen. De Nikon D70s met 28-70 mm F2.8 EX DG D lens erbij.

Nog even wennen want ik heb ook nog de Fuji S9500 waar ik het langst mee heb gefotografeerd, maar ben er zeer tevreden mee.
      Proficiat! Dit is alvast een perfecte combinatie als je niet breed wil gaan. De 28-70 mm 2.8 is één van de beste die Nikon ooit heeft gemaakt.

Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
        Proficiat! Dit is alvast een perfecte combinatie als je niet breed wil gaan. De 28-70 mm 2.8 is één van de beste die Nikon ooit heeft gemaakt.

Groetjes,
        Pol.
        Hij bedoelt de Sigma variant.

Mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scientist Bekijk bericht
          Hij bedoelt de Sigma variant.

Mvg

Bedankt voor de verduidelijking. Deze lens ken ik echter niet en kan er bijgevolg ook niet over oordelen.

Groetjes,
          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Bedankt voor de reacties. Ik hoop er mooie foto's mee te gaan maken en zal hier vaker komen om te posten.

Comment

Working...
            X