Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn beurt voor BGLOD!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn beurt voor BGLOD!

hallo mcdriver

had maandag ook een mail gestuurd naar procirep hoe het zat met mijn toestel.heb dinsdag een mail terug gekregen met als nieuws UW TOESTEL IS GERSTELD EN TERUG GESTUURD NAAR DE WINKEL
    ben ook erg tevreden nu wachten op een telefoontje van de winkel.
    hopelijk morgen dat telefoontje.
    dan zijn we weer vertrokken.
    eerst weer de gebruiks aanwijzing lezen ben hem al zolang kwijt weet niet meer hoe hij werkt

groeten sigi

Comment

Mijn beurt voor BGLOD!

Veel plezier Sigi!

Voor de geïnteresseerden: bij mijn hersteld toestel (jaja, ik heb het vandaag al opgehaald, ik kon niet wachten) zat volgend verslag van de uitgevoerde werken:
      - Lichtmeet-cel vervangen
      - Reinigen CCD
      - Update

Bij Procirep was er nauwelijks plaats voor alle binnengekomen onderdelen, het stond er vol dozen. Er is dus hoop voor de wachtenden...

En hiermee, dames, mijne heren, eindigt mijn BGLOD-saga. Ik wens sterkte aan alle lotgenoten op hun eenzame tocht door de fotoloze woestijn. Moge die vlot en pijnloos verlopen!

Groetjes
      Pol
      Last edited by McDiver; 1 december 2006, 07:31.
      D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

Comment

Komt het BGLOD probleem okk voor bij de D 70S

Comment

Ik heb in elk geval nog niet gehoord van het probleem bij een D70s. Het zou gaan om D70-toestellen die in een bepaalde periode geproduceerd zijn.
          D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

Comment

Working...
          X