Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn beurt voor BGLOD!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn beurt voor BGLOD!

Ik mocht vandaag ook mijn D70 gaan afhalen.
    Was binnengestuurd voor Bglod op 8 aug...

Lucky Me...

DucBlade
    Nikon + glasbak
    Failure is always an option...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DucBlade Bekijk bericht
      Ik mocht vandaag ook mijn D70 gaan afhalen.
      Was binnengestuurd voor Bglod op 8 aug...

Lucky Me...

DucBlade

Proficiat ! 2 maanden en een halve, niet slecht zou ik zeggen ...
      Ze doen het daar niet slecht bij Procirep.

Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Volgens de winkel (Rembrandt Merksem) mocht ik nog blij zijn. "Dit is nog snel meneer, we wachten nog op een eigen toestel dat is binnengestuurd in april..." Dus 2 en een halve maand is nog snel vinden zij. Mij lijkt het bijna een loterij. Gewoon afwachten welk toestel er uit de trommel komt !
        Nikon + glasbak

Comment

Hallo D70tigers,

Is er een patroon in vast te stellen bij het verkrijgen van het "BGLOD".
          Na hoeveel clicks ???
          Ik heb zelf ook een D70 en zou dit euvel niet graag voor hebben en mijn camera maanden moeten missen. Is er eventueel geen mogelijkheid om deze in te ruilen (mits opleg) voor de nieuwe D80 ?

Groeten,
          Guy

Comment

Ik denk niet dat er een lijn in zit. Bij mij stonden er ongeveer 9600 kliks op de camera...

DucBlade.
            Nikon + glasbak

Comment

heb alles met veel aandacht gelezen, maar wat is in hemelsnaam een BGLOD.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zie mijn start-post Bouk: "Blinking Green Light Of Death". Het enige wat zo'n D70 bij dit defect nog doet: het aan-uit knipperen op een vast tempo van het controlelampje dat normaal oplicht wanneer er gelezen wordt van of naar de geheugenkaart. Ik geef toe dat ik zelf een tijd heb moeten zoeken voor ik wist wat 'BGLOD' betekende...
                D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McDiver Bekijk bericht
                  Zie mijn start-post Bouk: "Blinking Green Light Of Death". Het enige wat zo'n D70 bij dit defect nog doet: het aan-uit knipperen op een vast tempo van het controlelampje dat normaal oplicht wanneer er gelezen wordt van of naar de geheugenkaart. Ik geef toe dat ik zelf een tijd heb moeten zoeken voor ik wist wat 'BGLOD' betekende...
                  mijn dank is groot.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

In het blad"L'Echo de la Bourse" verklaarde de heer D.Schouterden(Nikon Belux)"Wij hebben zorgen gehad op het gebied van logistiek,facturatie en dienst na verkoop.Maar nu zijn we op kruissnelheid"

Opm.
                    Nikon heeft zijn relatie met De Beukelaer verbroken en wil zelf direct verkopen
                    omdat het zijn pijlen vooral richt op de "grote oppervlakten"(versta Mediamarkt en andere)waar 50% van het volume van de verkoop gebeurt.
                    Misschien is dit de verklaring van de lange wachttijden voor de herstellingen.
                    Alleszins onaanvaardbaar!!
                    Flickr PBase
                    Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

Het gaat goed! Mijn auto heb ik vandaag al terug, nu nog mijn D70 en ik kan weer de wijde wereld intrekken en fotograferen...
                      D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

Comment

Opvallend dat geen enkel consumenten tijdschrift, en geen enkel consumenten TV programma aandacht aan dit probleem schenkt.

Comment

tijd om es naar test aankoop te schrijven
                          www.Klikkerdeklik.be
                          Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Nikon doet het slechter en slechter ...
                            Reparatie duurt eeuwen,
                            De levering van De lens 18-200 VR heeft maanden wachttijd opgeleverd
                            Momenteel ontbreken ze massa's wisselstukken ... Probeer maar eens een afstandsbediening te versieren,
                            Ik vermoed dat ze van productie-techniek veranderd zijn. Orderboek staat vol, ok, laat draaien de productie voor dat orderboek
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Guy_B Bekijk bericht
                              Hallo D70tigers,

Is er een patroon in vast te stellen bij het verkrijgen van het "BGLOD".
                              Na hoeveel clicks ???
                              Ik heb zelf ook een D70 en zou dit euvel niet graag voor hebben en mijn camera maanden moeten missen. Is er eventueel geen mogelijkheid om deze in te ruilen (mits opleg) voor de nieuwe D80 ?

Groeten,
                              Guy
                              het gaat om de eerste 'wave' D70-toestellen
                              de mijne is van eind maart 2004
                              en heb BGLOD gekregen vorig jaar in 't najaar
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Ben de discussie met veel aandacht aan het volgen. Wil dat zeggen dat we beter allemaal een Canon kopen of is het daar ook huilen met de pet op?
                                Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                                http://www.orlik.be

Comment

Working...
                                X