Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn beurt voor BGLOD!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn beurt voor BGLOD!

Een vraag en een bemerking !
    Komt dit probleem ook voor bij de D70S (leuk om horen als je camera nog geen maand oud is)?

Als er zo veel problemen zijn met herstellingen bij Nikon dan vraag ik mij af of er niet collectief kan op gereageerd worden. Als consument moet je je toch niet naar de "slachtbank" laten leiden in de hoop dat u de zaak zo spug-zat bent dat je een nieuwe zal kopen bij hen?

Heb jullie al aan het volgende gedacht ?
    - beginnen met aangetekend schrijven?
    - klacht via vrederechter
    - klacht naar ministerie van econ zaken
    - dreigen met schadevergoeding per dag uitstel na verloop van termijn.

Allé kom, als elke "prijswinnaar van groene lichtjes" nu zich eens meld op een centraal punt om dan collectief op te treden, dan zijn jullie machtig.

Ja als individu juist een sukkelaar.

Ik wil hier geen getse ontkenen maar ik maak mij kwaad als ik de indruk krijg dat er zo veel hobby-fotografen met Nikon-camera voor schut gezet worden.

Kom verdorie voor uw rechten uit !!

Als iemand met mijn voeten begint te spelen (en hier lijkt het op !) dan doe ik net het omgekeerde tot zij mij ook spugzat zijn en mij geven waar ik recht op heb. Zij gaan niet achteruit, wel ik ook niet.

Begrijp mij niet verkeerd hé. Denkelijk (laat mij hopen ) ben ik geen moeilijke en zal als laatste zijn om moeilijkheden op te zoeken, maar ON-recht, neen .., dat neem ik niet.

Oorspronkelijk geplaatst door DucBlade Bekijk bericht
    Meer over het aantal kliks vid je hier: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=132645

Serialnr van mijn d70 is 40313**

Aankoopdatum van d70 kit is 26/04/04.

DucBlade
    Nikon D70S met kitlens 18-70.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DucBlade Bekijk bericht
      ..
      Serialnr van mijn d70 is 40313**

Aankoopdatum van d70 kit is 26/04/04.

DucBlade
      Tof dat je een indicatie geeft van je Serial N°, maar het is zeker niet de bedoeling om alle Serial N°s van BGLOD-camera's te kennen.

Mijn vraag is veeleer: weet iemand of er "ergens" een vork Serial N°s (van N°... tot N°...) is gepubliceerd van de mogelijk geaffecteerde D70's?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canon011 Bekijk bericht
        Komt dit probleem ook voor bij de D70S (leuk om horen als je camera nog geen maand oud is)?
        Vermits een D70s ZEKER NIET in maart of april 2004 geproduceerd werd: NEEN.
        Last edited by pol parasol; 25 oktober 2006, 11:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Walt Bekijk bericht
          Een D70 binnengebracht begin juli.
          Hij is terug. Hopen nu dat het probleem blijvend is opgelost!
          https://waltertalboom.be-
          Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Walt Bekijk bericht
            Hij is terug. Hopen nu dat het probleem blijvend is opgelost!
            4 maand
            Dat is toch onbegrijpelijk....service dus beneden alle peil...sorry Nikon
            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
            BD0290BE

Comment

Gefeliciteerd Walt! Ik merk bij mezelf dat ik afkickverschijnselen krijg door de afwezigheid van mijn camera. Ik zag op de weg een auto met een nummerplaat die begon met 'SLR' en wilde er meteen achteraan

Gelukkig is vandaag mijn verwarming (warmtepomp) opgestart in mijn nieuw huisje en hoef ik niet meer in de kilte te zitten wegkwijnen zonder mijn D70

Sterkte aan alle verweesde D70 eigenaars!
              D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

Comment

Ik had ook een BGLOD (sinds begin augustus), maar heb gewacht tot Procirep in Zaventem "op dreef" kwam in september na het lezen van de negatieve berichten over Nikon service. Op 28 september een dagje vrijaf: even gebeld en gevraagd of ik die dag nog kon langskomen: ja hoor, en het zou een uurtje duren.

Aan de receptie vriendelijk onthaald, en inderdaad, na een uurtje IKEA shoppen had ik mijn D70 terug, probleem opgelost en 6 maanden garantie erbij. Ook de CCD gepoetst (zit er blijkbaar standaard in). Prijs: €0.00 behalve mijn transportkosten.

Dus hier geen geklaag

Paul
                D70 + 18-70 kitlens, flitserke SB-800, Sigma 70-210 , Sigma 24 f/2.8, Nikon 50 D f/1.8, Nikon F70, Sigma 70-300 Super Macro APO II, Nikkor 180 D f/2.8 -- BD0294BE

Comment

Idem hier, vorige week zelf gereden.
                  Uitgelegd dat ik hem echt niet kon missen ( ivm school en beloofde shoot's ), op een dag had ik hem terug. Dus 2 over en weer gent - brussel maar neem ik er graag bij. Woensdag voormiddag binnen, donderdag voormiddag afgehaald. En heb idd ook de indruk dat de sensor gecleaned is geweest. Zitten alvast minder stofjes op dan voorheen .

En werd vlot onthaald en afgehandeld in het nedelands ...
                  Gravity Sucks ....

Comment

hallo iedereen
                    jullie hebben geluk dat je zelf je kamera hebt binnen gedaan en dat ze er direct naar gekeken hebben ik heb al twee maal een mail gestuurd naar rocirep maar niets van antwoord gekregen mijn d70 is al 8weken binnen voor gerstel en nog altijd niets van gehoord het begint stilaan mijn ...... uit te gangen geboorte van mijn zus haar baby gemist het eerste verjaardag van mijn zoontje gemist al die mooie gereneringen hebben we gemist ze mogen beginnen spoet achter te steken binnen drie weken eerste sinterklaas feestje van mijn zoontje hopelijk heb ik hem dan al terug zou niets te vroeg zijn als er iemand een ander e-mail adres geeft om eens naar te mailen laat maar komen .

groeten sigi

en veel shoot's genot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sigi Bekijk bericht
                      hallo iedereen
                      jullie hebben geluk dat je zelf je kamera hebt binnen gedaan en dat ze er direct naar gekeken hebben ik heb al twee maal een mail gestuurd naar rocirep maar niets van antwoord gekregen mijn d70 is al 8weken binnen voor gerstel en nog altijd niets van gehoord het begint stilaan mijn ...... uit te gangen geboorte van mijn zus haar baby gemist het eerste verjaardag van mijn zoontje gemist al die mooie gereneringen hebben we gemist ze mogen beginnen spoet achter te steken binnen drie weken eerste sinterklaas feestje van mijn zoontje hopelijk heb ik hem dan al terug zou niets te vroeg zijn als er iemand een ander e-mail adres geeft om eens naar te mailen laat maar komen .

groeten sigi

en veel shoot's genot
                      Amai, en dat allemaal in 1 adem?
                      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

hallo iedereen
                        ja dat allemaal in 1 adem een sportman e!
                        ik ben zaterdag naar de winkel geweest waar ze mijn toestel hebben opgestuurdvoor herstel om te vragen of ze al iets meer wisten ,
                        daar krijg ik te horen dat ze nog altijd geen stukken hebben ontvangen van japan.nu is mijn vraag hoe komt het dat jullie toestel wel gemaakt is in 1dag
                        en dat wij al twee maanden moeten wachten om ons toestel

groeten sigi

Comment

De door Procirep voorspelde wachttijd van 6-7 weken voor levering van de onderdelen zit er deze week op, dus vandaag weer even gebeld en jawel, de stukken zijn vrijdag binnengekomen.
                          Mijn toestel wordt deze week hersteld zodat ik het nog vóór het eind van de week kan afhalen. 7 weken wachten dus, een behoorlijk lange tijd, maar ik voel me in elk geval niet aan het lijntje gehouden. Ik laat nog wel even weten wanneer ik het toestel effectief weer in handen heb.

Pol
                          D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

Comment

hallo

ik denk dat ik ook bij de gelukkige ga zijn dan mijn toestel is wel al van 4september binnen.
                            heb op 16 november een mail gestuurd.en dan kreeg ik een mail terug dat hij binnen de twee weken zou moeten hersteld zijn en opgestuurd.
                            dus laat ons hopen .
                            alvast bedankt voor het leuke nieuws ik hou jullie ook op de hoogte.

groeten sigi

Comment

Mijn beurt voor BGLOD!

Laat de trommels roffelen, steek het vreugdevuur aan... Vanmiddag kwam het verlossende telefoontje... "UW TOESTEL IS HERSTELD!".

Fronsende hoofden bij de collega's die denken dat ik ga deelnemen aan het volgende dansprogramma op VTM... De Indianen kunnen een puntje zuigen aan de rondedans die ik rond mijn bureau maak!

Mijn D70 is weer schietensklaar. Wachtend om op elke vingerbeweging prompt te reageren, te focussen op waar mijn oog hem leidt.

Ik verheug me alvast op de eerste keer... de herkenning bij het horen van de wegklappende spiegel... de eerste foto als volwaardig lid van de BGLOD-club...

Kortom, het zal wel duidelijk zijn dat ik blij ben met het nieuws zeker? Nu alleen nog zien wanneer ik kan langsgaan...

Comment

niet alleen Nikon!

Jaren geleden omstreeks 1966 had ik problemen met een Leica Summicon 35 mm de diafragma lamellen waren veroest!!
                                Dit heeft door de slechts service van Masson Draguet of hun vertegenwoordiger 9 maanden geduurd!!
                                Heb toen alle Leica spullen verkocht en op NiKON overgeschakeld,nu wil ik in mijn oude dag een digitale D200 kopen maar begin er toch sterk aan te twijfelen of het wel verstandig is.
                                Over de service van De Beukelaer niets dan lof,mijn vroegere werkgever IRIS fOTO in Antwerpen heeft nooit problemen met NIKON gehad.
                                Het ligt voor een groot deel aan de mensen zelf,hetzelfde Leica probleem heb ik met een Elmarit 90 mm ook gehad,toen was ik milicien in Westhoven bij Keulen,ben daar als belgisch soldaat de eerste de beste winkel in Keulen binnengestapt en de lens was na 3 weken terug en in Wetzlar hersteld!!

Comment

Working...
                                X