Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pentax K10d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pentax K10d

Goedemorgen Forum,

Ik had een paar weken geleden al een Pentax K10D besteld bij FdG in Sint-Niklaas. Toen was er nog niet juist geweten wat hij zou gaan kosten of wanneer hij in de handel verkrijgbaar zou zijn.
    Ik heb een mail gekregen van De Beukelaer dat de Pentax K10D in november beschikbaar zal zijn
    De richtprijs voor het camerahuis zal 999 euro zijn. Da's niet veel geld voor zoveel camera ...

En nu in spanning afwachten tot het zover is......
    Met vriendelijke groeten, Asahi - een Pentax fanaat

Re: Pentax K10d

Wel gefeliciteerd met je aankoop!
    Ik blijf nog wat met de Ist*DS werken, en heb trouwens tweedehands een zgan body bijgekocht. Misschien wordt het de opvolger van de K10D voor mij.
    PENTAX-IstD,IstDS,K100D,K10D, K5, K1 en 50 analoge Pentaxen en de nodige lenzen) BD0376BE

Comment

Gefeliciteerd!

Ben zelf nog even de reviewkens aan het afwachten (en de eerste foto's) maar denk dat ik uiteindelijk ook de stap zal zetten...

We hopen vlug wat t zien van het beest!

http://www.digifotofreak.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Asahi Bekijk bericht
        Goedemorgen Forum,

De richtprijs voor het camerahuis zal 999 euro zijn. Da's niet veel geld voor zoveel camera ...

En nu in spanning afwachten tot het zover is......
        laat ons je ervaringen weten als het zover is ;

ook www.tekade.de is een goeie leverancier van pentaxmateriaal

mvg etienne

Comment

@Asahi

Gefeliciteerd met je bestelling. Ik speelde op Photokina met de K10D en ben zeker dat je er erg tevreden over zal zijn.

Ik bestelde de mijne ook al in Augustus, dus ik hoop 'm vrij snel na de market release te hebben. Bij Tekade, want daarvan weet ik (kreeg ik op Photokina trouwens nog eens bevestigd) dat zij bij de internet outlets zijn die de eerste shipments toegewezen krijgen van Pentax.

Als je kan moet je er ook de grip bijnemen, die past er erg mooi bij! Ik mocht ook de zoekerloupe even testen, en die heb ik onmiddelijk aan m'n bestelling laten toevoegen...

Wim
          Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ishpuini Bekijk bericht
            @Asahi

Als je kan moet je er ook de grip bijnemen, die past er erg mooi bij! Ik mocht ook de zoekerloupe even testen, en die heb ik onmiddelijk aan m'n bestelling laten toevoegen...

Wim
            Ik heb nog een Pentax A hoekzoeker met dioptrie en 2x vergroting , want die is voor mij onmisbaar bij het macrowerk. Over de grip had ik nog niet gedacht. Ik ga eens informeren. Bedankt voor de tip.
            Met vriendelijke groeten, Asahi - een Pentax fanaat

Comment

Working...
            X