Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Vari-angle?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen met Vari-angle?

    Ik denk er over om een Canon PowerShot A630 aan te kopen - mede omdat die met een kantelbaar scherm is uitgerust.
    Iemand ervaring met zulke schermpjes? Zijn ze kwetsbaar, een zwak punt van de camera, of een echte aanrader?
    Verdere meningen over deze camera (of vari-angle camera's) ook welkom - zijn er iets of wat natuurfoto's mee te maken?
    (Ik ben een beginnerke in fotoland)
    Thanks
    Last edited by Nicksjenn; 8 oktober 2006, 14:46. Reden: van vari-angle naar kantelbaar

  • #2
    Re: Ervaringen met Vari-angle?

    Hoi Nicksjenn,
    Ik heb een A610, en ben erg enthousiast over het kantelbare schermpje, zou niet meer zonder willen. Kwaliteit van de foto's is erg goed, macro is uitstekend, voor landschappen e.d. ook prima, om vogels e.d. dichtbij te krijgen heb je wat meer zoom nodig, maar je kunt er volgens mij ook een teleconverter bij kopen.
    Absoluut fijne camera's !

    Comment


    • #3
      Re: Ervaringen met Vari-angle?

      Zo'n draaibaar schermpje is erg handig, heb ik ook op me PowerShot G3, maar alleen zon klein ding. Op me DSLR zit een fijne grote scherm op Maar niet draaibaar

      Comment


      • #4
        Re: Ervaringen met Vari-angle?

        hey beiden
        van kwetsbaarheid van dat schermpje hebben jullie blijkbaar geen last? groottes zou ik es moeten vergelijken, nog niet op gelet.
        nog bijkomend vraagje: kopen jullie die camera's "live" in een fotowinkel, of via internet - maak je vaak gebruik van dienst na verkoop ed...?
        Merci!!
        Groetjes
        Nicksjenn

        Comment


        • #5
          Re: Ervaringen met Vari-angle?