Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Vari-angle?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen met Vari-angle?

    Ik denk er over om een Canon PowerShot A630 aan te kopen - mede omdat die met een kantelbaar scherm is uitgerust.
    Iemand ervaring met zulke schermpjes? Zijn ze kwetsbaar, een zwak punt van de camera, of een echte aanrader?
    Verdere meningen over deze camera (of vari-angle camera's) ook welkom - zijn er iets of wat natuurfoto's mee te maken?
    (Ik ben een beginnerke in fotoland)
    Thanks
    Last edited by Nicksjenn; 8 oktober 2006, 14:46. Reden: van vari-angle naar kantelbaar

  • #2
    Re: Ervaringen met Vari-angle?

    Hoi Nicksjenn,
    Ik heb een A610, en ben erg enthousiast over het kantelbare schermpje, zou niet meer zonder willen. Kwaliteit van de foto's is erg goed, macro is uitstekend, voor landschappen e.d. ook prima, om vogels e.d. dichtbij te krijgen heb je wat meer zoom nodig, maar je kunt er volgens mij ook een teleconverter bij kopen.
    Absoluut fijne camera's !

    Comment


    • #3
      Re: Ervaringen met Vari-angle?

      Zo'n draaibaar schermpje is erg handig, heb ik ook op me PowerShot G3, maar alleen zon klein ding. Op me DSLR zit een fijne grote scherm op Maar niet draaibaar

      Comment


      • #4
        Re: Ervaringen met Vari-angle?

        hey beiden
        van kwetsbaarheid van dat schermpje hebben jullie blijkbaar geen last? groottes zou ik es moeten vergelijken, nog niet op gelet.
        nog bijkomend vraagje: kopen jullie die camera's "live" in een fotowinkel, of via internet - maak je vaak gebruik van dienst na verkoop ed...?
        Merci!!
        Groetjes
        Nicksjenn

        Comment


        • #5
          Re: Ervaringen met Vari-angle?

          Ik heb mijn 2 Digitale camera's gewoon in de winkel gekocht en heb gewoon heel het bedrag gespaard Maar heb een zoomlensje op het oog, die wil ik bij fotokonijnenberg.nl of cornevaniperen.com aanschaffen, want daar is hij toch wel iets goedkoper als bij de lokale fotoboer.

          En ben kwa schermpje van 1,8 inch naar 2,5 inch gegaan. Dat is echt ontzettend heerlijk. Maar het is wel een spiegelreflex.
          Last edited by bezoeker; 8 oktober 2006, 17:44.

          Comment


          • #6
            Re: Ervaringen met Vari-angle?

            Pixmania lijkt me anders wel wat: als het af te halen valt in Brussel, ik werk daar dus kan langslopen..
            het gehele bedrag sparen is idd ook optie

            Comment


            • #7
              Re: Ervaringen met Vari-angle?

              De A630 heeft een 2,5 inch uitklapbaar scherm. Het scherm van de A610 (2 inch, toch ook al prettig formaat) is zeer stevig, zal bij de A630 niet anders zijn. Mijn dochter (14) heeft ook een A610 en gaat daar echt niet altijd even delicaat mee om maar dat kan het toestel toch prima hebben (tot nu toe ....)

              Comment

              Working...
              X