Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke site raden jullie aan?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke site raden jullie aan?

    hallo iedereen,
    ik ben van plan een pentax ist dl te kopen en ging even snuffelen op deze site en op het net.
    Op konijnenberg kost deze 588 + 40 verzending onder rembours = 628 euro.
    Op pixmania kan ik een pakket kopen met batterijen, geheugenkaart en tas voor 589 euro. Het enige verschil is dat ik op pixmania vooraf moet storten op hun rekening. (En dat is nu net waar ik bang voor ben).
    Heeft iemand ervaring met bestellen op deze manier op deze sites?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: welke site raden jullie aan?

    bij pixmania.be kun je ook betalen onder rembours of af te halen in brussel op hun afhaalpunt

    Comment


    • #3
      Re: welke site raden jullie aan?

      Beste,
      ik heb hen daarvoor opgebeld en die rembours lukt dus niet voor alles en blijkbaar niet voor die camera (dat is toch wat die man aan de telefoon beweerde.)

      Comment


      • #4
        Re: welke site raden jullie aan?

        staat nochtans duidelijk op hun site bij FAQ (bovenaan te vinden)

        Comment


        • #5
          Re: welke site raden jullie aan?

          dank je wel! misschien maandag nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg.

          Comment


          • #6
            Re: welke site raden jullie aan?

            bij "te koop " hier op het forum staat zo ene 2de hands te koop
            www.Klikkerdeklik.be
            Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

            Comment


            • #7
              Re: welke site raden jullie aan?

              +500 euro vind ik nogal veel voor de DL. dat is de prijs voor een K100D in de USA...

              Ik heb er zelf 1 op de kop kunnen tikken voor 375 euro met kitlens ± 6 maand geleden, en toen was de K100D zelfs nog niet uit!
              Was wel tweedehands, maar met nog een jaar en 10 maand garantie.
              (via kapaza.be)

              dus mijn advies zou zijn: zoek een goeie deal tweedehands, of loop eens wat winkels af en probeer een deal te maken, ze willen wss zo snel mogelijk van hun voorraad DL's af, met die nieuwe K100D...

              veel succes!

              P.S.: Ik heb mn vorige camera bij pixmania gekocht en kan getuigen dat ze wel betrouwbaar zijn hoor
              ~TDN
              fotoblog: www.tdn9.be

              Comment

              Working...
              X