Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony alfa

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sony alfa

just for the fun: ik ben vandaag, na maanden van wikken en wegen, en ook wel na het tellen van mijn gespaarde centjes, eigenaar geworden van een sony alfa!...op hoop van zegen dat de nikonboys en de canonboys me niet
    als schimppaal gebruiken.....
    ps iemand een analoge conon eos 100fn met tamronzoom en sunpackflits???

nog 127 minuten en de batterij is opgeladen...

tot lees
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

Re: sony alfa

proficiat en veel plezier ermee

Laat maar eens weten wat de bevindingen zijn he
    Wat heeft uiteindelijk de doorslag gegeven om de alpha te kiezen?

Comment

Leuk gevoel hé, met zo'n doos met nieuwe spullen uit de winkel wandelen .

Veel plezier en succes ermee !
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Leuk joh, waneer zien we de eerste foto's
        Heb je er nog lenzen bijgekocht of alleen de kitlens.

Gr Leen.
        Sony A-100, Sigma 10-20mm, 18-70mm kitlens, Sigma 70-300mm apo dg macro Sigma 105mm macro, Metz AF-1 D flitser

Comment

Gor for it Guido!!!
          Succes met het toestel. Geef maar gauw wat feedback over jouw bevindingen.
          Zelf heb ik nog een analoge Canon A1 met de kitlens (50mm f/1,8) in perfecte staat. Mag eigenlijk weg voor 100 euro. Sorry, geen flits meer op overschot.
          Groetjes,
          Alain,

Comment

Ik heb voor de Sony gekozen, niet alleen uit financiële overwegingen: nikon viel me iets te duur uit, maar ook omdat het toestel goed aanvoelde (riep 'pak me pak me') , en ook voor de beeldstabilisatie. Ik heb maanden alles gelezen denk ik wat er maar te lezen was over nikon, Canon en Sony, en ooit moest ik dus beslissen he . (Mijn halve trouwboek werd horendol van de gespendeerde uren op allerhande sites, afgeprinte lectuur en afdweilen van winkels. ) Bijna had ik de 400d genomen, omdat ik dan mijn oude Tamronzoom (70-210 F4.5-5.6) nog kon recuperen van mijn analoog toestel, maar dat werd niet echt aangemoedigd door de winkel. Alhoewel ik zin had in een andere lens, hou ik het voorlopig bij de kitlens, tot ik het toestel goed ken. Feit is zeker dat er na verloop van tijd lichtsterkere lenzen komen...als de spaarpot weer gevuld is. Ik heb wel als flitser een Sunpack AF5000 besteld...De tijd zal uitwijzen........
            zie wel dat het vandaag niet echt weer is om heel kleurrijke foto's te schieten ...komt ervan als men treuzelt en niet kan beslissen he!!!!
            bedankt voor de reacties en tot lees!
            fijn weekend
            Sony RX10 Mark IV
            Guido

Comment

bericht stond dubbel....begint goed ...lol
              Sony RX10 Mark IV
              Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                just for the fun: ik ben vandaag, na maanden van wikken en wegen, en ook wel na het tellen van mijn gespaarde centjes, eigenaar geworden van een sony alfa!...op hoop van zegen dat de nikonboys en de canonboys me niet
                als schimppaal gebruiken.....
                ps iemand een analoge conon eos 100fn met tamronzoom en sunpackflits???

nog 127 minuten en de batterij is opgeladen...

tot lees
                Hebt ge dat gekocht in een klein winkeltje ergens in Brussel, bij mensen die niet zo goed Nederlands spraken?

Als je iets koopt dat zoveel geld kost, dan verwacht je toch dat je weet hoe het product noemt?

SONY ALPHA

Sonny, alfa, conon waar gaan we naartoe mensen?
                flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                  ... hoe het product noemt?
                  ... hoe het product heet (ook al wordt vanuit de Antwerpse regio de laatste 5 jaar hoe langer hoe meer het foutieve gebruik van noemen verspreidt, ook op TV en radio; à la "oew noemde gaai") .
                  Last edited by K-2; 7 oktober 2006, 13:40.
                  "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

SONY ALPHA

Sonny, alfa, conon waar gaan we naartoe mensen

Bedankt hoor, erg lief van jou...leuk dat er nog taalpuriteinen zijn die me daar op wijzen hoor. De wereld was bijna vergaan, maar ik hou het in de gaten!!!

Sony RX10 Mark IV
                    Guido

Comment

guRuh op zijn best
                      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                        Bedankt hoor, erg lief van jou...leuk dat er nog taalpuriteinen zijn die me daar op wijzen hoor. De wereld was bijna vergaan, maar ik hou het in de gaten!!!

Goed dat je de wereld erbij betrekt, want zo serieus bedoel ik dat nu ook weer niet
                        Het is licht ironisch bedoeld, niet te serieus nemen he...

En Jo, zo'n opmerking maken je ook op je best he...

Maar ik zou beter zwijgen he?
                        flickr

Comment

niet erg hoor...kan wel tegen een stootje....even goede vrienden...al lang vergeten en vergeven, want ook ik kan me soms ergeren aan niet zo correcte woorden of benamingen.
                          maak er een leuke zondag van vol shootgenot
                          Sony RX10 Mark IV
                          Guido

Comment

Working...
                          X