Kan er iemand die destijds de d70-kit heeft gekocht (met de 18-70 erbij) eens kijken naar de garantiekaart of body en lens samen op één kaart staan of dat er toch twee afzonderlijke documenten meegeleverd waren.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Garantiekaart d70 kit (e.a.)
Collapse
X
-
-
Re: Garantiekaart d70 kit (e.a.)
Body & Lens zijn samen 1 garantiekaart ja. Dat staat ook vermeld op de garantiekaart dacht ik.
Iets in de aard van "D-70 Kit 18-70 AFDX"
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk berichtDaar vreesde ik al voor . Die garantiekaart heb ik dan samen met de kitlens doorverkocht. En net nu ik met BGLOD zit
Zelf binnenbrengen bij Procirep. Bij mij heeft men niet naar de garantiekaart gevraagd. Indien ze dat wel zouden doen, zeggen dat je ze vegeten bent.Maken daar blijkbaar niet zo'n probleem van.
Groetjes,
Pol.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
oei das minder... maar normaal kan dat wel opgelost worden doormiddel van de factuur te tonen denkik?
Comment
-
Mijn toestel is ook binnen voor bglod . Mij is verteld dat bglod zowiezo onder garantie valt omdat dit een door nikon erkend probleem is! Mijn toestel is zelfs ouder dan 2 jaar. Ik zou dan enkel eventueel transportkosten moeten betalen (maar dit is niet zeker...).
Grz.
DucBladeNikon + glasbak
Failure is always an option...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk berichtDaar vreesde ik al voor . Die garantiekaart heb ik dan samen met de kitlens doorverkocht. En net nu ik met BGLOD zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet Bekijk berichtGeen probleem! Bij mij hebben ze niet naar een garantiekaart, noch een aankoopfaktuur gevraagd. Ik moest enkel mijn adres en telefoonnummer op een papiertje krabbelen. Die gegevens werden dan gebruikt om de herstelbon op te maken. Indien ik dus "Kabouter Plop" zou geschreven hebben ipv PcWiet, dan zou gewoon Plop's D70 hersteld zijnNikon + glasbak
Failure is always an option...
Comment
Comment