Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleurvergelijking Poll

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by erwin
    Nie panikeren Tom en slipstream mijn eerste keuze is nog steeds de 602, maar ik zit eigenlijk stiekem op die zijn opvolger te wachten
    Erwin
    Oh ik wist niet dat je een 602 wou kopen mijn opm was meer bedoeld om je niet teveel te laten meeslepen in wat anderen denken want de enigste die je echt kan vertrouwen ben jij. Het verbaast mij altijd te zien hoe fel mensen hun eigen camera verdedigen als de beste camera. Uiteindelijk ben je zelf de enige die dat kan bepalen voor jou. Maar nu moet ik wel zeggen dat ik daar zelf ook al aan meegedaan heb hoor. Maar ja ik heb nu ook eenmaal altijd gelijk

    En als we dan echt eerlijk zijn een mooie foto wordt niet door de camera gemaakt maar door de fotograaf. En alle camera's zijn gewoonweg goed er zijn niet veel slechte camera' meer. Smaken verschillen natuurlijk wel.

    Als je kan wachten op de opvolger zou ik dat zeker doen Erwin want die nieuwe Sccd zou wel eens heel goed kunnen zijn. En op de PMA zullen er wel meerdere merken nieuwe dingen lanceren die wel eens heel interessant kunnen zijn. Maar vergeet niet dat die opvolger van de 602 niet beschikbaar zal zijn voor Juni of zoiets en dat is nog heel lang he. Hetzelfde geld waarschijnlijk ook voor de andere nieuwigheden.

    Comment


    • #17
      Eigenlijk is da wel straf hé, ik zit hier mee te doen aan een forum en het enige wat ik nog bezit is een moegestreden PENTAX K2... correctie; hij is ondertussen naar de eeuwige jachtvelden verhuisd.
      Spijtig genoeg zal ik eerst nog een nieuwe PC moeten kopen . Dus, laat die nieuwe 602 nog maar een beetje op zich wachten ik heb nog tijd. Ik hoop dat ze hem niet E605 gaan noemen wat dan zou het wel eens een "vergiftigd" geschenk kunnen zijn
      Ale, ik hoop dat ik hier ondertussen toch nog wat mee mag "lullen", al zal dat lullen dan maar alleen voor mij gelden
      Erwin
      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

      Comment


      • #18
        Erwin, niets van aan trekken (ik wist btw ook niet dat je achter een s602 zat),

        ik wilde alleen maar zeggen dat er wel weinig semi-pro camera's in de test waren, en dat de test maar half tegoei was uitgevoerd.
        Voor mijn part koopt iedereen wat ie wil, ik heb daar gene last van hoor.
        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

        Comment


        • #19
          Tom,
          Ik zit voorlopig nog achter vanalles maar de s602 staat zeeeeeeer hoog genoteerd.
          Ik weet dat het nie mag maar toch effe proberen; Moet er niemand nen tweedehands PC kopen? Mail mij maar en ik vertel er meer over.
          Sorry hé mannen en vrouwen
          Erwin
          Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
          http://album.zoom.nl/user/lindberg/

          Comment


          • #20
            Kon het niet laten:



            Comment

            Working...
            X