Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

350d, d50, 400d Ik zie door de bomen het bos niet meer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 350d, d50, 400d Ik zie door de bomen het bos niet meer

Voor het specifiek fotograferen van skateboarden heb je een groothoeklens (fisheye) nodig.
    Ik neem aan dat je zelf ook vaak die lenzen op de videocamera's hebt zien zitten waarmee het skateboarden word vastgelegd.
    Mischien heb je er ook wat aan om een skatebaordtijdschrift te kopen zoals skateboardmag staat vol met foto's!
    Succes
    Last edited by Rens; 8 oktober 2006, 20:24.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Je kiest een camera die aan uw eisen voldoet en gaat daarvoor, ook als is uw budget er door als je een kitlens erbij neemt.
      Lenzen, flits en tas kan je nadien nog kopen als je een beetje gespaard hebt.
      Ja, maar als een goedkope camera voldoet, ben je gek om een duurdere te kopen. Dat kan je nog altijd als de vorige versleten is of als je uiteindelijk echt behoefte hebt aan iets anders.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
        Ja, maar als een goedkope camera voldoet, ben je gek om een duurdere te kopen. Dat kan je nog altijd als de vorige versleten is of als je uiteindelijk echt behoefte hebt aan iets anders.
        Als iemand 3 camera's aanhaalt om tussen te kiezen, dan kan je er van uit gaan dat ook de duurdste in de reeks (en meestal specifiek die) de voorkeur krijgt van een potentiële koper. Als je nadien om te besparen de goedkopere koopt, dan krijg je er gegarandeerd kort nadien spijt van

Als je twijfelt ... spaar een klein beetje verder ... 't is bijna dertiende maand of eindejaarspremie
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Als iemand 3 camera's aanhaalt om tussen te kiezen, dan kan je er van uit gaan dat ook de duurdste in de reeks (en meestal specifiek die) de voorkeur krijgt van een potentiële koper.
          Is dat zo ? De man had zijn lijstje opgesteld op basis van leeswerk en die dingen blijkbaar nog niet een vast gehad. Voor mij persoonlijk is de 350d vroeger bv. gewoon af gevallen wegens te klein. En blijkbaar heeft de potentiële koper nu voor de D50 gekozen, wat dus niet noodzakelijk enkel wegens de prijs hoeft te zijn.

Als je twijfelt ... spaar een klein beetje verder ... 't is bijna dertiende maand of eindejaarspremie
          Daarmee ben ik het ook wel eens. Maar ieder moet voor zich zien wat nodig is en wat pure niet-noodzakelijke extra's zijn. Voor de meerkost van een andere camera kan je bv. wat extra doen op reis .
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

De reden waarom ik voor een goedkoper en iets ouder model heb gekozen is omdat ik nog niet zeker weet of fotografie een grote hobby zal worden. (Zoiets weet je van te voren nooit, er kan altijd iets optreden..)

En mocht het daadwerkelijk mijn ding toch niet helemaal zijn dan heb ik tenminste geen godsvermogen uitgegeven (voor mij dan) aan een setup. Maar hiet ga ik niet vanuit, ik hou van filmen en ga er vanuit dat fotografie net zoveel, als niet meer, een grote hobby van me zal worden. Nog een faktor is mijn leeftijd. Ik heb eenmaal wat minder geld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eric.v.R Bekijk bericht
              De reden waarom ik voor een goedkoper en iets ouder model heb gekozen is omdat ik nog niet zeker weet of fotografie een grote hobby zal worden. (Zoiets weet je van te voren nooit, er kan altijd iets optreden..)

En mocht het daadwerkelijk mijn ding toch niet helemaal zijn dan heb ik tenminste geen godsvermogen uitgegeven (voor mij dan) aan een setup. Maar hiet ga ik niet vanuit, ik hou van filmen en ga er vanuit dat fotografie net zoveel, als niet meer, een grote hobby van me zal worden. Nog een faktor is mijn leeftijd. Ik heb eenmaal wat minder geld.
              In dit geval zou ik je dan ook zeker aanraden de kitlens te kopen. De kitlenzen zijn heel goed voor hun kostprijs. Maar ze zijn dan ook heel goedkoop. Als fotografie dan toch je ding wordt koop je maar een betere lens.

Comment

Working...
              X