Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe Fuji in aankomst

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuwe Fuji in aankomst

Kine21 zal content zijn denk ik.
    LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews

Precies de body van de D200?

BD0594BE
    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
    Hier op dit forum.

Re: nieuwe Fuji in aankomst

Oorspronkelijk geplaatst door jan van ginkel Bekijk bericht
    Kine21 zal content zijn denk ik.
    LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews

Precies de body van de D200?

BD0594BE
    Jan,

Ik was op op photokina vandaag . . . een echte tegenvaller hoor, ik had totaal iets anders verwacht, zo'n puinhoop heb ik nog nooit gezien en dat voor een persvoorstelling.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik dacht nu wel dat ze een eigen body zouden maken met ingebouwde grip.Niet dus
      Maar denk toch dat de sensor het belangrijkste zal zijn.
      Al die nu de concurentie overklast?
      Maar je hebt uwe D200 verkocht en als je deze koopt heb je eigenlijk terug zelfde toestel in handen alleen staat Fuji op.
      Afwachten dus.
      Last edited by jan van ginkel; 25 september 2006, 19:52.
      Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
      Hier op dit forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine Bekijk bericht
        Jan,

Ik was op op photokina vandaag . . . een echte tegenvaller hoor, ik had totaal iets anders verwacht, zo'n puinhoop heb ik nog nooit gezien en dat voor een persvoorstelling.
        Ik ga zondag, (dan is het toch nog beurs he, ik bedoelmaar, TOT EN MET de eerste....) is het dan toch niet zo interessant om te gaan?
        "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Topic gesloten, er is reeds een compleet topic op dit forum hierover:
          http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=129287
          Groeten,
          Ludo

Comment

Working...
          X