Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag over scherm olympus E500

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag over scherm olympus E500

    Ik heb waarschijnlijk een instelling verkeerd gedaan. Als ik een foto bekijk op het schermpje van het toestel, wisselt het lichte gedeelte beurtelings naar donker enz..
    De vraag is natuurlijk welke instelling. Kan er iemand mij op de goede weg zettten?

  • #2
    Re: Vraag over scherm olympus E500

    Als ik zo je vraag lees denk ik dat je de foto bekijkt in de modus waar je kan zien of er wit uitgebrande delen in je foto's zijn?
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #3
      Re: Vraag over scherm olympus E500

      Bedankt voor het antwoord, het was inderdaad datgene ge nu opnoemt. Ik was ondertussen naar de chat geweest en daar hebben ze me voortgeholpen. Dus foto oproepen en de infoknop een paar keer indrukken toto de lichte gedeelten verdwijnen. Toch bedankt, ik dacht al dat de garantie al in actie moest treden.

      Comment


      • #4
        Re: Vraag over scherm olympus E500

        Eigenlijk snap ik dergelijke vragen niet. Gelukkig bestaan geen domme vragen, dus ga ik een dom antwoord geven :
        Als je een dergelijk "ingewikkeld" toestel koopt als een DSLR, dan is het toch normaal dat je eens de handleiding doorneemt. Niet dat ze van de E-500 zo subliem goed is, maar yep : zelfs dit antwoord staat erin. Pag. 56 (hoofdstuk 7 : beelden weergeven).

        RTFM is blijkbaar nog altijd niet echt ingeburgerd.

        De voldoening smaken van iets zelf te vinden hoeft dus ook niet meer...

        P.S. Olympus is 1 van die weinige merken waar je de nederlandse handleiding vrij kan downloaden van de site van Olympus, dus dat kan al geen probleem zijn...
        Groeten,

        Polleke

        Comment


        • #5
          Re: Vraag over scherm olympus E500

          Beste Polleke,

          Waarvoor dient een forum eigenlijk, om tegen uw voeten te krijgen als men een vraag stelt of om mekaar verder te helpen?
          Als men in de index naar scherm zoekt, komt men bedrogen uit, als men van voren kijkt naar beelden weergeven staat er niet eens op welke bladzijde er mag gezocht worden enz... Als men een nieuw toestel koopt en men moet verschillende maal een turf van 126 bladzijden doornemen, hetgeen ik al meerdere malen gedaan heb, dan is men blij dat er een persoon reageert die zonder omwegen kan zeggen waar er te zoeken valt en die niet overgaat tot een vergelijking met een domme vraag.
          Nogmaals bedankt Soeki Wan.

          Comment


          • #6
            Re: Vraag over scherm olympus E500

            Laat ik het nou met Polleke eens zijn. Maar goed, nu weet je wat het is en dan ga je het uitzetten? Voor mij is het een van de beste hulpmiddelen bij het achteraf beoordelen van de foto. Maar ja, ieder zijn keuze.

            Comment

            Working...
            X