Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zoals men in het artikel zegt : " regelmatig je lenscontacten kuisen!!"
Heb ook al enige moeilijkheden gekend hiermee. Sederdien doe ik dit regelmatig. Hopelijk is dit de reden van het niet functioneren van de 18-70 kitlens. Het zou mij overigens sterk verbazen mocht deze lens op de D80 niet werken.
Bij gebrek aan ervaring zou ik dan opteren voor de D80. De D200 is eerder de betaalbare "pseudo professionele" DSLR. Een aantal automatische programma instellingen ontbreken hier en vragen meer achtergrondkennis. Dus misschien voor de opvolger van de D70s kiezen m.a.w. de D80.
Groetjes,
Pol.
Ik weet het nog niet Pol.
Ik wide eerst ook de D200 of de Fuji S3 als update.
Maar ik wacht toch nog even op de gebruikerservaringen van de D80.
Wie weet is het een topper!!
@ PaulC
Wel vervelend dat je iets beweert dat absoluut niet waar is en waardoor mensen zouden kunnen twijfelen aan de kwaliteit.
Gelukkig merkt ook Pol Callens op dat hier alleen een probleempje was wegens vuile contacten.
Maar graag eerst iets helemaal lezen (en begrijpen) en dan pas reageren, anders heb je zo weer een hoop kolder op het internet.
Comment