Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Powershot S50 / Display probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Powershot S50 / Display probleem

Hallo,

Sinds enige tijd fotografeer ik al met veel plezier met mijn Powershot S50.
    Afgelopen zaterdag viel echter mijn display spontaan uit, terwijl ik bezig was. Deze display is met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen; een 'zachte' reset heeft géén resultaat.

Ik ben van mening dat er een software-matige fout is opgetreden, omdat het schermpje het wél doet als ik de 'stitch' functie gebruik.
    De camera werkt overigens verder helemaal prima, en geeft ongewijzigd goede foto's, die ik dus echter wel alleen door 't venstertje kan maken.

Ik wilde nu proberen te achterhalen of ik de firmware kan vervangen (updaten kan wel, maar hoeft niet volgens de camera -> vervolgens het geheel vervangen gaat niet), en/of een 'harde reset' kan doen. Toen ik de servicedesk hierover belde was het heel simpele antwoord: stuur maar op.

Omdat ik weet dat 't me dan ongetwijfeld een boel geld gaat kosten, dacht ik eerst mijn vraag hier maar eens te stellen; heeft iemand van jullie hier wellicht ervaring mee? En, nog mooier, eventueel ook een oplossing?

Het zou super zijn, aangezien ik de 14e voor 4,5 maand naar India afreis (ontwikkelingswerk), en ik daar natuurlijk graag mijn fototoestel inclusief display zou gebruiken!

Alvast bedankt voor de moeite,
    Groeten,
    Ericsken
Working...
X