Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop D50

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aankoop D50

Ik zou een D50 aankopen.

In de stad niet ver van waar ik woon is een goede fotograaf die dit toestel verkoopt, een stukje onder de prijs van de andere fotografen uit die stad en streek... Handig natuurlijk een winkel in de buurt als er iets scheelt aan het toestel...

Nu kan ik via mijn werk hetzelfde toestel kopen, 100 euro goedkoper, doch ik moet ervoor naar Brussel rijden (100km). Als er dan iets aan schort, moet ik terug naar Brussel. Natuurlijk hebben mensen die via internet kopen hetzelfde probleem...

Jullie mening aub

Re: aankoop D50

hallo :

als het een goede fotograaf is, misschien reinigt hij dan ook wel je sensor gratis en dan is die 100 euro verschil snel terugverdiend.

gtx
    BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
    It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

Comment

Ga je er misschien van uit dat er wekelijks of maandelijks iets mis mee zal zijn?
      http://kasper.photography & Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pitou Bekijk bericht
        Ik zou een D50 aankopen.

In de stad niet ver van waar ik woon is een goede fotograaf die dit toestel verkoopt, een stukje onder de prijs van de andere fotografen uit die stad en streek... Handig natuurlijk een winkel in de buurt als er iets scheelt aan het toestel...

Nu kan ik via mijn werk hetzelfde toestel kopen, 100 euro goedkoper, doch ik moet ervoor naar Brussel rijden (100km). Als er dan iets aan schort, moet ik terug naar Brussel. Natuurlijk hebben mensen die via internet kopen hetzelfde probleem...

Jullie mening aub
        Je zal zelf al wel gezocht hebben welke de beste prijs voor een D50 is. (+/- 550 Eur)

Voor service moet je betalen.
        Als er echte problemen zijn met het toestel, zal je fotograaf ze ook niet kunnen oplossen. Maar hij zal er in ieder geval voorzorgen dat het toestel netjes naar de Nikon service center gaat.

Persoonlijk zou ik voor de goedkoopste gaan die je kan vinden, wel met Europese garantie.

Die dingen zijn vrij robuust dus zo snel zal je hem niet moeten binnen doen.
        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

Comment

Working...
        X