Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoeveel voor CP 5700?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hoeveel voor CP 5700?

Hallo,

een vriend van mij wil ook de stap zetten naar een DSLR. Momenteel heeft hij een CP 5700, die hij dan zou willen verkopen.

Wat zou deze nog kunnen opbrengen?

Ik heb hem al verteld dat hij die beter zou houden als back-up aaangezien deze niet meer veel waard is maar hij wil m toch liever wegdoen.

Bedankt,

Erik

Re: hoeveel voor CP 5700?

ik denk 150
    een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens Bekijk bericht
      ik denk 150
      Hier wil ik toch even op reageren...
      Dergelijk materiaal wordt inderdaad heel snel als "verouderd" bestempeld en de prijs is al gezakt terwijl je je bankkaart uit je zak haalt om iets te betalen.

Het volgende onder voorbehoud dat er niet teveel kliks opstaan en het toestel verder in orde en compleet is...

Voor 150 euro koop je niet veel camera die een "goede" kwaliteit aflevert.

Als je nu dit toestel en zijn specs wat kent dan is 150 euro gewoon te belachelijk om voor te stellen. Ik zou hem dan nog liever bijhouden of in mijn geval aan mijn zoon van 11 geven om te experimenteren. Ik steek hem dan nog liever in brand en neem er met mijn nieuw toestel enkele foto's van. Wie dat voor deze prijs koopt kan lachen tot 2007. MAAR het is wel realiteit natuurlijk. 150 euro... man man man, miserie miserie...

Bijhouden dus, en binnen mss 15 jaar wordt er achter zulke toestellen gezocht wegens hun reputatie...

Groetjes,
      Johan.
      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
      BE-Wommelgem
      .: 20D & D700 :.

Comment

Heb ook een coolpix 5700 (aangekocht in 2005) , ben ook van plan om over te schakelen op een DSLR ( zie ander item) maar zou dit verdomd goed toestel inderdaad toch ook niet wegdoen voor deze heel lage prijs hoor! Ik weet niet wat je er ooit voor betaald hebt, maar het zou u later echt kunnen spijten. Denk er eens goed over na

Dirk

Comment

Tja dit is nog een camera met een respectabel aantal pixels en een GROTE 2/3" CCD. Dat vind je tegenwoordig niet meer.
          Het enige wat tegenwoordig aan een compacte camera groot is is de LCD en datgene wat de foto moet nemen en dus eigenlijk het belangrijkse aan de camera is wordt steeds kleiner gemaakt, wat de kwaliteit niet ten goede komt.
          Met die 5700 kon je nog foto's maken die geen ruisonderdrukking nodig hadden om aanvaardbare resultaten te krijgen, zelfs bij wat hogere ISO-waarden.
          En een DSLR mag nog zo goed zijn, soms is het wel eens leuk om met een licht fototoestel op stap te gaan en die zware DSLR thuis te laten.
          Voor al die redenen en nog meer hou ik ook mijn Coolpix 4500 netjes bij!
          Last edited by marcv; 31 augustus 2006, 17:41. Reden: tikfout
          ...but I could be wrong...

Comment

Working...
          X