Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nieuwe Sigma SD-14 DSLR

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De nieuwe Sigma SD-14 DSLR

De nieuwe Sigma SD-14 DSLR kunt u vanaf 26 september 2006 gaan uit testen op de Photokina te Keulen.

Voor meer informatie zie de speciale Sigma website http://www.sigma-sd14.com/index.html

Last edited by Otto Knap; 31 augustus 2006, 18:45.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Re: De nieuwe Sigma SD-14 DSLR

informatie = wachten tot 26 september
    Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

Ziet er serieus concurrentiegericht uit (instapmodel?)
      FullFrame lijkt het me al zeker niet, zoals te zien is op de eerste foto
      flickr

Comment

Als deze foto er effectief mee is getrokken (en niet op hoge iso) vind ik dit (verkleinde) beeld héél erg tegenvallen, het lijkt een beetje op de scherpte/noisereduction van een compact panasonic beeld (no offence voor die camera-eigenaars he, dat zijn nu eenmaal compactcamera's) terwijl ik de beelden van de SD10 zo knap vond dat ik lang heb getwijfeld tegenover mijn 10d...

Afwachten dus maar, ze kunnen evengoed slecht bewerkt zijn (geen idee of deze camera nu al zelf jpg's wegschrijft.

Groeten,
        Koen
        Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oermens Bekijk bericht
          http://www.sigmauser.com/bbs/data/sd...14_b01_034.jpg

Als deze foto er effectief mee is getrokken (en niet op hoge iso) vind ik dit (verkleinde) beeld héél erg tegenvallen, het lijkt een beetje op de scherpte/noisereduction van een compact panasonic beeld (no offence voor die camera-eigenaars he, dat zijn nu eenmaal compactcamera's) terwijl ik de beelden van de SD10 zo knap vond dat ik lang heb getwijfeld tegenover mijn 10d...

Afwachten dus maar, ze kunnen evengoed slecht bewerkt zijn (geen idee of deze camera nu al zelf jpg's wegschrijft.

Groeten,
          Koen

Te veel USM. Ik vond de foto's in het introfilmke TE goed om waar te zijn. Ze leken me echt wel middelformaat kwaliteit. Deze jpg zegt niet veel goeds. Hopelijk draait het anders uit. Foveon is een mooie technologie alleen mist het nog wat resolutie imo.

De screenshots in het filmke waren zeer kort. http://www.sigmauser.com/bbs/view.ph...esc=asc&no=318
          Hier is het beeld van de mond. Nu zie je duidelijk de ruis op de tanden ect..
          Last edited by multipasser; 30 augustus 2006, 14:29.
          Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

Als die foto's moeten dienen als referentie voor die camera, dan mogen ze hem houden.

Comment

We kunnen beter afwachten tot er officiele beelden te bekijken zijn dat de camera bij voorbaat al te veroordelen.

Ik ben in ieder geval wel nieuwsgierig!
              ...but I could be wrong...

Comment

Working...
              X