Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe lang wachten om een 350D te kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe lang wachten om een 350D te kopen

Nu zijn ze er bij Konijnenberg toch wel me aan het rammelen, hoor
    Gisteren koste de 350D 605 € i.p.v. 670 € ... nu kost hij terug 629,40 €
    Dat gaat hier precies zoals met de benzineprijzen Ik ben eens benieuwd wat ik straks zal moeten betalen, want ik rij vandaag naar Turnhout.
    Ik neem alvast een uitprint van het artikel van Het Laatste Nieuws mee http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_249057.html waarin staat dat hij vanaf vandaag 100 € goedkoper wordt
    Canon EOS 350D + BG-E2 + 28-135 IS USM + Tokina AT-X 124 PRO DX + 2 Gb Extreme II = héél veel fotoplezier!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rjonckers
      Dat gaat hier precies zoals met de benzineprijzen Ik ben eens benieuwd wat ik straks zal moeten betalen, want ik rij vandaag naar Turnhout.
      Ik neem alvast een uitprint van het artikel van Het Laatste Nieuws mee http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_249057.html waarin staat dat hij vanaf vandaag 100 € goedkoper wordt
      Kan het niet zijn dat ze 'morgen' bij wijze van spreken gebruiken?
      Dat ze gewoon bedoelen dat de prijs binnenkort zal verlagen?
      http://kasper.photography & Flickr

Comment

Ik ben eens benieuwd wat ik straks zal moeten betalen, want ik rij vandaag naar Turnhout.
        Hou je ons aub op hoogte ?

Ik ben ook wel benieuwd

G
        As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
        like.no.other

Comment

hebben jullie dan ook gezien dat de 350D niet op voorraad is ?

Comment

Ik had mijn 350D reeds begin deze week besteld Ik ben dus vandaag langs Konijnenberg geweest, de prijs is 629,40 €. Ik had Marc Van Deun als verkoper, en die heeft rustig de tijd genomen om alles uit te leggen bij een tas koffie Het zijn daar dus geen dozenschuivers maar wel vakmensen die je met raad en daad bijstaan
            Canon EOS 350D + BG-E2 + 28-135 IS USM + Tokina AT-X 124 PRO DX + 2 Gb Extreme II = héél veel fotoplezier!

Comment

Ik had mijn 350D reeds begin deze week besteld Ik ben dus vandaag langs Konijnenberg geweest, de prijs is 629,40 €. Ik had Marc Van Deun als verkoper, en die heeft rustig de tijd genomen om alles uit te leggen bij een tas koffie Het zijn daar dus geen dozenschuivers maar wel vakmensen die je met raad en daad bijstaan
              en wat was de uitleg?

ben daar vandaag ook (voor de eerste keer) geweest, en ze nemen idd hun tijd.
              Ik heb de EF-300mm F2.8L even mogen testen

wat eens lens
              1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
              EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

Comment

Ze zetten de 350D zelfs al in het uitstalraam in de Makro-krant van vandaag...
                Wel nog duurder dan Konijn uiteraard...
                BD1094BE - Canon 40D en nog één en ander.

Comment

Hallo,

De Makro vind ik duur in vergelijking met het pakket die ik vandaag zag liggen bij een fotohandelaar in Gent. 999 € voor de 350D+18-55mm kitlens+ 70-300 sigma+1GB kaart.
                  Behoorlijk beter dan de Makro.

Mvg Jasmine
                  Update12/05/10
                  BLOG
                  Leica M9/Fuji X 100s/phone

Comment

Working...
                  X