Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste dslr, welke lens om te starten?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: eerste dslr, welke lens om te starten?

Oorspronkelijk geplaatst door Dimi
    wegens beperkt budget denk ik dat ik toch een goede keus maak met de 17-85, ik ga namelijk een cursus digitale fotografie volgen en wil toch een lens waarmee ik toch een vrij groot bereik en groothoek mee heb. of niet?
    Ik heb deze lens en ben zeer tevreden hierover: mooi bereik met iets groothoek en klein beetje tele mag. fijne rondwandellens; ze stelt snel en geruisloos scherp, ze heeft mooie kleuren en IS is zalig.

Trouwens hier enkele reviews die deze lens in een goed daglicht stellen:

http://www.the-digital-picture.com/R...ns-Review.aspx

http://www.aravind.ca/Reviews?17_85_efs_vs_17_40_L

Pomeke

Comment

ik heb wel al enige ervaring met digitale fotografie, heb een Sony F717.
      Canon EOS 30D + Canon EF 70-200L F4 IS USM + Canon EFS 17-85 F4-5,6 IS USM + Canon Speedlite 580EX + LowePro Mini Trekker AW

Comment

Reeds aantal keren vermeld. Ga als beginner voor 350d en investeer je overige geld in betere lenzen.. Indien je begint met goeie body en mindere lenzen, maak je vaak minder goeie foto's dan omgekeerd

grtz
        Mijn werkjes

Comment

lens om te starten is toch geen probleem!! de kitlens die je erbij krijgt natuurlijk. Binnen een paar maanden cursus zul je zelf kunnen beoordelen wat je echt nodig hebt (anders moet je die cursus al ni gaan volgen hoor). dan koop je of spaar je...kenne jullie dat woord nog.....spaar je voor een betere lens.

Bouw iets op, zowel je kennis...ervaring ...als materiaal en in die volgorde.

Comment

Working...
          X